خیابانی خاص در میان درختان بائوباب

به گزارش وبلاگ علیکایی، خیابان های زیادی در سراسر کره زمین وجود دارد که هرکدام زیبایی خاصی دارند، اما امروز خیابانی را معرفی می کنیم که شما را به جهانیی خیالی و مقوایی خواهد برد. جایی که بی شک یکی از خاص ترین خیابان های جهان است. با خبرنگاران در ادامه همراه باشید تا با این خیابان زیبا آشنا شویم.

خیابانی خاص در میان درختان بائوباب

ماداگاسکار سرزمینی رنگارنگ، متنوع، همراه با پوشش گیاهی و جانوری است که کمتر جایی شبیه آن پیدا می گردد. اما در این سرزمین، منطقه ای وجود دارد که آن را مِنابه می نامند. اگر روزی به منابه سفر کردید حتما از یکی از زیباترین خیابان های دنیا گذر خواهید کرد. خیابانی خاکی که شبیه خیابان های لوکس پاریس نیست، اما زیبایی آن شما را مسحور خواهد نمود. خیابانی کشیده شده در میان درختان غول پیکر و شگفت انگیز بائوباب یا آدانسونیا که با وجود دست انداز های فراوان، از گذر کردن در آن لذت زیادی خواهید برد. البته بهتر است رانندگی را به راننده ای با تجربه بسپارید.

این جاده، یکی از محبوب ترین مناطق توریستی ماداگاسکار است که قابل دسترس ترین مکان برای دیدن درخت بی یوباز هم محسوب می گردد. بهترین زمان برای سفر به این منطقه، فصل های بدون باران، یعنی از ماه می تا اکتبر است.

در ادامه، با هم به تماشای آلبومی از عکس های این خیابان می نشینیم. خب امیدوارم لذت برده باشید. در صورت تمایل، نظر و احساس خود از دیدن این عکس ها را با خبرنگاران در میان بگذارید. منبع: placestoseeinyourlifetime

منبع: کجارو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 404

به "خیابانی خاص در میان درختان بائوباب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابانی خاص در میان درختان بائوباب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید