خبرنگاران دوخت 28 هزار عدد ماسک در یک آموزشگاه فنی و حرفه ای در میاندوآب

به گزارش وبلاگ علیکایی، مهاباد- خبرنگاران- رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای میاندوآب گفت: یک آموزشگاه فنی و حرفه ای خصوصی در این شهرستان در یک اقدام خودجوش اقدام به تهیه و دوخت 28 هزار عدد ماسک و تحویل آن به مراکز درمانی کرد.

خبرنگاران دوخت 28 هزار عدد ماسک در یک آموزشگاه فنی و حرفه ای در میاندوآب

حسین زمانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این آموزشگاه به عنوان اولین تولیدکننده ماسک آموزشگاهی در کشور، به دنبال شیوع ویروس کرونا به صورت خودجوش با چهار نفر کادر مجرب هم اکنون در حال فعالیت شبانه روزی است .

وی با قدردانی از مشارکت کادر این آموزشگاه در این اقدام خیرخواهانه اعلام نمود: این اقدام با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور و در راستای کمک به شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام می گیرد.

پنج آموزشگاه فنی وحرفه ای هم اکنون در زمینه خیاطی در میاندوآب فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تا به امروز هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، 35 هزار و 408 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، 2 هزار و 517 نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین 11 هزار و 679 نفر در کشور بهبود یافته از بیماری کرونا هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 628

به "خبرنگاران دوخت 28 هزار عدد ماسک در یک آموزشگاه فنی و حرفه ای در میاندوآب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوخت 28 هزار عدد ماسک در یک آموزشگاه فنی و حرفه ای در میاندوآب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید