تور مکزیک ارزان: جزیره ای به نام طلاق که در مکزیک قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ علیکایی، نمناک/ این خبر پیرامون جزیره ای به نام طلاق که در مکزیک واقع شده است، برای شما نگارش شده است.

تور مکزیک ارزان: جزیره ای به نام طلاق که در مکزیک قرار گرفته است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

دو جزیره زیبا در کنار هم و با اسامی مرتبط بهم در منطقه ای از مکزیک واقع شده که در طول سال تعداد زیادی توریست را به سمت خود جذب می نماید؛ دو شبه جزیره به نام عشق و طلاق. جزیره طلاق با شن و ماسه سفید و تمیز در ساحل اقیانوس آرام و با فاصله کمی از ساحل عشق قرار گرفته است. این ساحل برای استراحت و آفتاب گرفتن مناسب است اما شنا در این منطقه بسیار خطرناک است، زیرا جزر و مد قوی در آب این منطقه وجود دارد.

پیاده روی طولانی مدت در امتداد رشته گسترده این ساحل خلوت حیرت انگیز است اما امواج آن ممکن است شما را از پا در بیاورند. دسترسی به این منطقه کمی سخت است و تنها با قایق و کایاک اجاره ای می توانید به این ساحل بروید. ساحل طلاق در فاصله کمی از دریای کورتس می باشد و با یک پیاده روی 2 دقیقه ای می توانید به آنجا برسید و در این راه می توانید از قدم زدن بر روی شن های سفید هم لذت ببرید.

تفاوت ساحل عشق و طلاق

جزیره عشق و طلاق همانند شخصیت های نمایشنامه دارای ویژگی های متضاد می باشند. شنا در ساحل عشق بسیار آرام و دلپذیر است اما شنا در کنار سواحل همراه با موج های سهمگین طلاق بسیار خطرناک است. با این وجود ساحل طلاق مکان بسیار مناسبی برای گشت و گذار، آفتاب گرفتن و مطالعه می باشد. بعلاوه، می توانید در کنار این ساحل دل انگیز نظاره گر غروب زیبای خورشید و منظره ها آن باشید اما شنا نکنید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1737

به "تور مکزیک ارزان: جزیره ای به نام طلاق که در مکزیک قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک ارزان: جزیره ای به نام طلاق که در مکزیک قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید