بوفون: زمانی بازنشسته می شوم که نتوانم بازی های دلخواهم را ارائه کنم، هنوز احساس می کنم بازیکن مهمی هستم

به گزارش وبلاگ علیکایی، سنگربان کهنه کار تیم فوتبال یوونتوس می گوید هنوز احساس می نماید برای این تیم مهره ای مهم است و تا زمانی که از عملکردش راضی باشد، به دوران بازیگری اش ادامه می دهد.

بوفون: زمانی بازنشسته می شوم که نتوانم بازی های دلخواهم را ارائه کنم، هنوز احساس می کنم بازیکن مهمی هستم

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون تأکید کرد که با وجود کم بودن زمان حضورش در ترکیب یوونتوس در فصل جاری احساس نمی کند که در این تیم مهره ای بی مصرف است. بوفون 41 ساله که تابستان سال جاری پس از یک سال جدایی از بانوی پیر دوباره به یونتوس برگشت، به برنامه تیکی تاکا در شبکه مدیاست ایتالیا گفت: من به پاری سن ژرمن رفتم چون نمی توانستم پیشنهاد این تیم که هم از نظر ورزشی هم از نظر اقتصادی خوب بود را رد کنم. وقتی شما 40 ساله می شوید و از چنین باشگاه بزرگی پیشنهاد دریافت می کنید، به خودتان افتخار می کنید. من هم می خواستم تجربه ای جدید کسب کنم و خودم را به چالش بکشم اما یک شب در تنهایی خودم تصمیم گرفتم که به یوونتوس برگردم. از خودم پرسیدم در 41 سالگی تنهایی در پاریس چه می کنم وقتی خانواده ام در ایتالیا است؟. اینطور بود که دست PSG را فشردم و وقتی که یووه پیشنهادش را به من داد، پیشنهادی که به نظر مناسب می آمد فوراً آن را قبول کردم.

در بعضی گزارش ها آمده است که بوفون به یوونتوس برگشته است تا در کشور خودش مدرک مربیگری بگیرد و خود را برای زندگی پس از بازنشستگی آماده کند. او اما این موضوع را تکذیب کرد. سنگربان بیانکونری اضافه کرد: در حال حاضر من از نظر روانی و جسمانی در شرایطی هستم که هنوز احساس می کنم بازیکن مهمی هستم. درباره آینده ام هنوز به چیزی فکر نکرده ام. در عین حال آنقدر آرامش فکر دارم که از نظر روانی بتوانم عملکردهای خودم را ارزیابی کنم. زمانی که به این نتیجه برسم که دیگر نمی توانم به شیوه ای که می خواهم بازی کنم، به باشگاه خواهم گفت که دیگر همه چیز تمام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 216

به "بوفون: زمانی بازنشسته می شوم که نتوانم بازی های دلخواهم را ارائه کنم، هنوز احساس می کنم بازیکن مهمی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: زمانی بازنشسته می شوم که نتوانم بازی های دلخواهم را ارائه کنم، هنوز احساس می کنم بازیکن مهمی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید