آنالیز قیمت 10 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره uall آنتالیا

به گزارش وبلاگ علیکایی، قیمت هتل های 5 ستاره uall آنتالیا آن قدر مناسب است که برای خیلی ها غیر قابل باور است! شهر ساحلی آنتالیا آن قدر هتل های مختلف و متفاوتی در خود دارد که باید از هر کدام از آن ها یک لیست کامل و مجزا تهیه کنیم و به همین خاطر هم انتخاب نموده ایم که قیمت هتل های 5 ستاره uall آنتالیا را این بار برایتان ذکر کنیم.

آنالیز قیمت 10 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره uall آنتالیا

قرار است که در این مطلب برای شما 10 تا از بهترین هتل های uall آنتالیا را به همراه اطلاعات و جدولی متشکل از بعضی از بهترین خدمات این هتل و همچنین قیمت آن ها را برای شما آنالیز کنیم.

به هر حال هر کسی دوست دارد تا در سفرش آن هم به شهر ساحلی و تفریحی مثل آنتالیا در بهترین هتل های این شهر که خدمات کاملی هم دارد، اقامت کند. به همین خاطر با ما در ادامه همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، قیمت این هتل ها و اطلاعات مربوط به آن ها را مورد آنالیز قرار دهیم.

1- هتل باروت کمر، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا

برای آغاز آنالیز قیمت هتل های 5 ستاره uall آنتالیا به سراغ یکی از بهترین اقامتگاه های این شهر می رویم، هتل باروت کمر (Barut Kemer). این هتل دارای ساحل مدیترانه ای که که علاوه بر این که خدمات آن بسیاری کامل و لاکچری است بلکه بیشتر شهرتش به خاطر امکانات تفریحی آن است. اتاق های این هتل بسیار راحت و پر امکانات هستند و دید خوبی به باغ اختصاصی هتل دارند. امکاناتی مثل باشگاه بدن سازی، رستوران و کافی شاپ، باغ، سالن آرایشی، استخر و بسیاری از امکانات دیگر است. با توجه به قیمت گذاری های فعلی این هتل، برای اقامت هر شب در آن برای هر نفر در یک اتاق 2 تخته، قیمتی در حدود 2.208.750 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: barutkemer.com
  • تلفن: 0904449600
  • آدرس: Yeni, Atatürk Blv. No:24, 07980 Kemer/Antalya, Turkey

2- آنالیز قیمت و امکانات هتل uall کالیستا لاکچری ریزورت

هتل بعدی که علاوه بر آنالیز امکانات آن می خواهیم به آنالیز قیمت هتل های 5 ستاره uall آنتالیا درباره آن بپردازیم، هتل کالیستا لاکچری ریزورت (Calista Luxury Resort) است. این هتل دارای انواع و اقسام خدمات مختلف و متنوع و همچنین امکانات تفریحی مختلفی است. باغ اختصاصی، خدمات آرامش، بدن سازی، استخر و جکوزی و حتی 10 رستوران مختلف و مجزا در این هتل برای کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می نمایند در کنار اتاق های راحت آن در نظر گرفته شده است. قمیت اقامت هر نفر در اتاق های 2 تخته برای هر شب در این هتل از حدود 3.022500 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: calista.com.tr
  • تلفن: 0902427100101
  • آدرس: Kadriye, 07525 Serik/Antalya, Turkey

3- هتل ریو کایا پالازو گلف ریزورت آنتالیا، یکی از هتل های خوب آنتالیا

این هتل هم یکی دیگر از هتل های آنتالیا است که اقامت در آن را به شما پیشنهاد می کنیم. معماری و چیدمان هتل ریو کایا پالازو گلف ریزورت (Riu Kaya Palazzo Golf Resort) خاص است و اتاق های آن بسیار جادار و راحت. همه چیز در این هتل از خدماتش گرفته تا امکانات تفریحی آن بر اساس بالاترین استانداردهای روز دنیا انتخاب شده و ارائه می شود. کلاس های ورزشی در یک سالن بسیار مجهز، اینترنت پر سرعت و رایگان، لابی های مختلف، خدمات حمل و جا به جایی و بسیاری از دیگر خدمات در این هتل ارائه می شود.

برای اقامت در اتاق های 2 تخته هتل ریو کایا پالازو گلف ریزورت برای هر شب در ازای هر نفر از 2.375.000 هزار تومان آغاز می شود. ضمناً پیشنهاد می کنیم که 10 تا از بهترین هتل های آنتالیا با ستاره های مختلف را هم بخوانید. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: kayahotels.com
  • تلفن: 0902427104000
  • آدرس: Kadriye, Üçkum Tepesi Mevki, 07506 Serik/Antalya, Turkey

4- آکا هتل آنتدون، یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا

آکا هتل آنتدون (AKKA Antedon) مورد بعدی است که می خواهیم در آنالیز قیمت هتل های 5 ستاره uall آنتالیا آن را مورد آنالیز قرار دهیم. در این هتل همه چیز برای مهمانان در بهترین وضعیت ممکن قرار گرفته است! این وضعیت خوب را باید استاندارد سرویس خواب و امکانات اتاق های آن، خدمات تمام و کمال و امکانات تفریحی مختلف و بسیار استاندارد آن خلاصه نماییم. قیمت اقامت هر نفر در این هتل برای هر شب از 2.555.000 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: akkahotels.com
  • تلفن: 0902428249999
  • آدرس: Beldibi 1 Mevkii, 07994 Antalya, Turkey

5- هتل تایتانیک دلاکس گلف بلک، یکی از بهترین هتل های ساحلی آنتالیا

هتل تایتانیک دلاکس گلف بلک (Titanic Deluxe Golf Belek) یکی از هتل های پر فروش آنتالیا آن هم از بین 5 ستاره هاست که 9 استخر در فضای بیرونی و 2 استخر سالنی خود دارد. این هتل دارای اتاق هایی مجهز به تلویزیون های صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، بالکن هایی با دید به باغ اختصاصی و زیبای هتل و حتی دریا و بسیاری از امکانات اقامتی مناسب می باشد. خدمات و حتی امکانات تفریحی این این هتل بسیار کامل است و هزینه اقامت آن برای هر شب و برای هر نفر در یک اتاق 2 تخته از 2.330.000 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: titanic.com.tr
  • تلفن: 0902427104444
  • آدرس: Çakallık, 07525 Serik/Antalya, Turkey

6- کلاب آستریا بلک، یکی از پرفروش ترین هتل های uall آنتالیا

هتل کلاب آستریا بلک آنتالیا (Club Asteria Belek Hotel) را باید به عنوان یکی از هتل های بسیار پر هوادار و پرفروش آنتالیا به شما معرفی نماییم. این هتل به نسبت 5 ستاره بودنش و همچنین آزاد بودن تمامی خدماتش یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند به این شهر ساحلی و توریستی سفر نمایند و در عین حال در هتل خوب هم اقامت کننند. با این که اتاق ها و خدمات این هتل خوب است اما خدمات تفریحی آن مثل استخرهای چهار فصل و سالنی آن، 5 رستوران مختلف، خدمات آرایشی و بهداشتی و بسیاری از موارد دیگر است. قیمت هر شب اقامت در این هتل در یک اتاق 2 تخته به ازای هر نفر از 1.576.250 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: asteriahotels.com
  • تلفن: 0902427254001
  • آدرس: Üç Kum Tepesi Mevkii, Kadriye Mah, 07525 Serik/Antalya, Turkey

7- اورنج کانتی این، یکی از هتل های محبوب 5 ستاره آنتالیا

این هتل از محبوب ترین هتل های این شهر است که با توجه به این امر هزینه هر شب اقامت آن را در مطلب آنالیز قیمت هتل های 5 ستاره uall آنتالیا آنالیز خواهیم کرد. هتل اورنج کانتی این (Orange County Resort Hotel Kemer) کاملا تمامی نیازهای مختلف مسافرانی که می خواهند در این هتل اقامت نمایند را پیش بینی نموده و برآورده نموده است. یکی از فعالیت های تفریحی که در این هتل ارائه می شود، ورزش قایقرانی است. از اتاق ها گرفته تا خدمات تفریحی آن کامل و 24 ساعته است. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب در اتاق های 2 تخته از 1.316250 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: orangecounty.com
  • تلفن: 0904441054
  • آدرس: Yeni, Atatürk Blv., 07980 Kemer/Antalya, Turkey

8- کریستال فلورا بیچ، از هتل های خوب uall آنتالیا

برویم به سراغ یکی دیگر از هتل های پرفروش و محبوب در لیست قیمت هتل های 5 ستاره uall آنتالیا که کریستال فلورا بیچ (Crystal Flora Beach) نام دارد. این هتل دارای مرکز تناسب اندام، زمین فوتبال و تنیس، انترنت پر سرعت، اتاق های با سرویس خواب های استاندارد و کامل، کافی شاپ اختصاصی، کلاب بچه ها و بسیاری از خدمات دیگر است. هزینه اقامت در این هتل در یک اتاق 2 تخته به ازای هر نفر برای هر شب از 1.362.500 تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: crystalhotels.com.tr
  • تلفن: 0902428249797
  • آدرس: Göynük Mahallesi Başkomutan Atatürk Caddesi, 2 Mevkii No:139, 35290 Kemer/Antalya, Turkey

9- لتونیا گلف ریزورت، هتلی با امکانات کامل تفریحی

هتل لتونیا گلف ریزورت (Sentido Letoonia Golf Resort) هم از لحاظ خدمات و امکانات تفریحی بسیار کامل است و هم 6 رستوران، 3 کافی شاپ، استخرهای مختلفف مرکز تناسب اندام، گروه های کوهنوردی و کلی خدمات مختلف دیگر در خود دارد که نامش را در بین 10 تا از بهترین هتل های 5 ستاره و uall آنتالیا قرار می دهد. هزینه هر شب اقامت در این هتل برای هر نفر در اتاق های 2 تخته از 1.666.250 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: letoonia.com
  • تلفن: 0902427103300
  • آدرس: İleribasi Mevkii, 07506 Serik/Antalya, Turkey

10- ریکسوس سان گیت، هتلی بسیار بزرگ در آنتالیا

و اما هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا (Rixos Sungate) را باید به عنوان هتلی بسیار بزرگ با پارک آبی و اتاق هایی با تراس هایی رو به دریا معرفی کرد. این هتل دارای سالن بدن سازی مجهز، 2 رستوران بوفه و 7 رستوران لاکچری است. اتاق های این هتل بسیار کامل و مجهز هستند. هزینه هر شب اقامت در این هتل برای هر نفر در اتاق های 2 تخته از 2.333.750 هزار تومان آغاز می شود. در ادامه در جدول زیر بعضی از دیگر خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

  • وب سایت رسمی هتل: sungate.rixos.com
  • تلفن: 0902428240000
  • آدرس: Başkomutan No:153-1, Atatürk Cd. D:1Kemer, 07985 Kemer/Antalya, Turkey

لطفا توجه داشته باشید که نرخ هزینه هتل های 5 ستاره با خدمات کامل برای زمان های مختلف متفاوت است اما از آن جایی که قیمت اقامت در هر هتلی معمولا به صورت فصلی و حتی گاهی ماهیانه تغییر می نماید، ما تاکید می کنیم که این قیمت ها را با توجه به تاریخ امروز یعنی 1398/6/10 برایتان در این مطلب درج نموده ایم.

اگر در زمانی این مطلب را مطالعه می کنید که از این بازه های زمانی ذکر شده آن گذشته است لطفا یا به صورت آنلاین و به وسیله وب سایت رسمی ما و یا با ارتباط مستقیم با کارشناسان ما به وسیله شماره تلفن 8540 از قیمت های روز آگاه شوید. پیشنهاد می کنیم در انتهای این مطلب برای این که سفر خوبی به آنتالیا و اقامت در یکی از هتل های خوب این شهر به انتخاب خودتان داشته باشید، با خرید تور آنتالیا خبرنگاران سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید. در آخر از شما می خواهیم اگر تجربه اقامت در هر کدام از این هتل ها را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 47

به "آنالیز قیمت 10 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره uall آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز قیمت 10 مورد از بهترین هتل های 5 ستاره uall آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید