بدون نگرانی از لغو سفرهای زمینی و هوایی، بلیط بخرید

به گزارش وبلاگ علیکایی، برای خیلی از ما پیش آمده است که بنا به دلایلی سفرمان به مقصد مورد نظر لغو گردد.

بدون نگرانی از لغو سفرهای زمینی و هوایی، بلیط بخرید

در چنین شرایطی هزینه پرداختی بابت خرید بلیط سفر، چه بلیط اتوبوس و قطار باشد و چه بلیط هواپیما موضوع نگرانی ماست.

اما در سال های اخیر و در پی ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت از سوی بعضی از ارائه دهندگان آنلاین خدمات گردشگری و استرداد هزینه خرید بلیط سفر در صورت لغو سفر این مشکل تا حد زیادی کمرنگ شده است.

شاید با خود بگویید که استرداد هزینه خرید بلیط سفر در حد شعار است؛ اما تجربه استرداد سریع بلیط سفر برای من نه تنها موجب شد اعتماد من به خرید آنلاین بلیط سفر و تورهای مسافرتی افزایش یابد، بلکه حالا با خیال راحت بابت بروز اتفاق هایی که به لغو سفر منجر می گردد، برای سفرهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما خارجی یا داخلی، بلیط اتوبوس و قطار خریداری کنم.

داستان از این قرار است که حدود یک ماه قبل برای سفری تفریحی به مقصد جزیره کیش، بلیط هواپیما خریداری کردم؛ اما به دلیل بیماری یکی از افراد خانواده ام ناچار به لغو سفر شدم. در این میان غم بیماری یکی از اعضای خانواده و در کنار آن ناراحتی از لغو سفری که می توانست خستگی مدتها کار و تحصیل توام را از تنم به در کند موجب ناراحتی من شده بود. از سوی دیگر هزینه کمی برای خرید هواپیما ننموده بودم و حالا نگرانی به هدر رفتن پولی که برای خرید بلیط هزینه نموده بودم به ناراحتی من افزوده بود.

در میان این همه ناراحتی، تنها خوش شانسی من این بود که بلیط سفر را به وسیله اپلیکیشن علی بابا خریداری نموده بودم. سامانه آنلاین فروش بلیط سفر که در روزهای اخیر تبلیغات گسترده آن را در خصوص خدمات پشتیبانی شایسته به مشتریان در سطح شهر دیده بودم؛ اما بعید می دانستم هزینه بلیط را استرداد نمایند. با ناامیدی در بیمارستان مشغول آنالیز کانال های خبری بودم که چشمم به یک خبر با این مضمون افتاد بلیط شما را پس می گیریم؛ حتی چارتری. پس از مطالعه مطلب متوجه شدم که علی بابا امکان استرداد آنلاین بلیط سفر را برای مشتریانش فراهم نموده است. ساعت حدود 3 صبح بود. با این حال با مرکز پشتیبانی علی بابا تماس گرفتم و پس از چند ثانیه ارتباط من با کارشناس برقرار شد. وقتی مشکل را با کارشناس پشتیبانی علی بابا مطرح کردم به من پیشنهاد شد درخواست لغو سفر را به وسیله اپلیکیشن علی بابا ثبت کنم و منتظر واریز پول به حسابم باشم. خیلی به قضیه خوش بینی نبودم؛ زیرا حتی شماره حسابی از من دریافت نشد تا پول به آن حساب واریز گردد؛ ولی پس از 24 ساعت هزینه خرید بلیط به حسابم واریز شد. وقتی برای تشکر با واحد پشتیبانی علی بابا تماس گرفتم به من اعلام شد که اطلاعات پرداخت من در سامانه علی بابا ثبت شده است و برای استرداد هزینه بلیط سفر نیازی به ثبت دوباره اطلاعات حساب بانکی نیست.

این اقدام علی بابا موجب شد که من آن را به سایر دوستانم برای سفر پیشنهاد بدهم. زیرا علی بابا هم به خرید راحت مشتریانش فکر نموده است و هم به صرفه جویی در زمان و پول آنها. به عنوان یک آدم پرسفر به شما هم پیشنهاد میکنم که اگر قصد سفرهای داخلی و خارجی با هر وسیله ای دارید، بلیط خود را از وبسایت معتبری خریداری کنید که علاوه بر فراهم کردن شرایط خرید آسان بلیط سفر، خدمات پشتیبانی قبل از بعد از سفر را به مشتریانش ارائه می دهد. اگر هم قصد دارید برای مقاصد بین قاره ای و بین کشوری بلیط سفر خریداری کنید، می توانید بلیط پروازهای محلی خارجی را از ایران و به ریال بخرید. نگران کنسلی سفر هم نباشید؛ علی بابا فکر همه چیز را نموده است.

علی بابا هم به خرید راحت مشتریانش فکر نموده است و هم به صرفه جویی در زمان و پول آنها. به عنوان یک آدم پرسفر به شما هم پیشنهاد میکنم که اگر قصد سفرهای داخلی و خارجی با هر وسیله ای دارید، بلیط خود را از وبسایت معتبری خریداری کنید که علاوه بر فراهم کردن شرایط خرید آسان بلیط سفر، خدمات پشتیبانی قبل از بعد از سفر را به مشتریانش ارائه می دهد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 159

به "بدون نگرانی از لغو سفرهای زمینی و هوایی، بلیط بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون نگرانی از لغو سفرهای زمینی و هوایی، بلیط بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید