باقری: شرایط نرمالی در وزنه برداری وجود ندارد

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری درخصوص آخرین شرایط این رشته مطالبی را بیان نمود.

باقری: شرایط نرمالی در وزنه برداری وجود ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کوروش باقری در خصوص شرایط وزنه برداری گفت: این سوال را از آقای پولادگر بپرسید و خوشبختانه در جلسه هم هستند. شرایط نرمالی در وزنه برداری نیست ولی وزارت ورزش جواب منطقی و مستندتری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: من معتقد بودم و هستم ریاست آقای مرادی غیر قانونی بود. مفاد اساسنامه اجرا نشد و نصف بعلاوه یک رای اجرا نشد و تا الان هم هیچ جواب واضحی داده نشده است. در خصوص بازنشستگی استناد من به نامه وزارت ورزش است. بعید است مسئولان کار بدون دلیل و تحقیق کسی را بازنشسته اعلام کنند.

باقری شرح داد: در آوردن سنوات، کار سختی نیست و در یک ساعت می توان معین کرد هر فرد چقدر سنوات دارد. اینکه مسئولان چرا دست به عصا راه می فرایند امیدوارم دلایلش فشارهای خارج از ورزش نباشد.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری در خصوص اینکه از شرایط تیم ملی نگران نیستید، گفت: نگرانی ما اثری ندارد. از اینجای کار دیگر مربوط به وزارت ورزش و رئیس بازنشسته است و نگران باشیم و یا نباشیم اتفاقی نمی افتد. اگر قرار است کسی تا آخر قهرمان، سرمربی و رئیس باشد هیچ کسی امروز اینجا نبود و نصیری وزنه می زد و نامجو هم هنوز رئیس فدراسیون بود. اینها موضوعاتی است که لازم است در مقابل آن از منیت ها بگذریم. برنامه ها مدت زمان معینی دارد ولی وقتی می گوییم برای خدمت آمدیم و نگاه مان شخصی است همین مسائل ایجاد می شود .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1744

به "باقری: شرایط نرمالی در وزنه برداری وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: شرایط نرمالی در وزنه برداری وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید