این گوشی های شیائومی به آخر خط رسیدند

به گزارش وبلاگ علیکایی، شیائومی دو مدل گوشی خود را از فهرست بروزرسانی ها خارج کرد. این گوشی ها دیگر آپدیت های امنیتی و نرم افزاری دریافت نخواهند کرد.

این گوشی های شیائومی به آخر خط رسیدند

به گزارش خبرنگاران ، شرکت شیائومی، اعلام نموده است که طبق روال گذشته چندین نسخه از گوشی های هوشمند محبوب این برند دیگر بروزرسانی های امنیتی و نرم افزاری دریافت نخواهند کرد. در فهرستی که اخیرا منتشر شده است عنوان EOL وجود دارد که به عنوان فرآیند سرانجام عمر شناخته می گردد. تمامی مدل هایی که در فهرست وجود دارد کاملا از رده خارج شده اند. البته، نسخه های موجود بیشتر از 2 یا 3 سال عمر دارند و توقف ارائه بروزرسانی به وسیله شیائومی یک امر عادی محسوب می گردد.

به نقل از گجت نیوز، طبق فهرست موجود در تاریخ 26 سپتامبر 2024، این شرکت دو مدل معروف را به این دسته بندی اضافه نموده است که شامل شیائومی Civi و پوکو C31 می باشد. بدین ترتیب این مدل ها دیگر بعد از 3 سال پشتیبانی امنیتی و نرم افزاری دیگر هیچ بروزرسانی دریافت نخواهند کرد.

مدل شیائومی Civi، که به تازگی در این فهرست قرار گرفته است، برای آخرین بار در ماه فوریه 2024 (بهمن 1402) آپدیت دریافت نموده بود. محتوای این بروزرسانی شامل آخرین نسخه رابط کاربری HyperOS این شرکت بود که پس از ارائه آن تمامی آپدیت ها متوقف شد. البته، بعد از این تمامی کاربران این گوشی شیائومی دیگر از ویژگی ها و بهبودهای نو بهره مند نمی شوند.

مدل پوکو C31، نیز در این فهرست واقع شده است و آخرین بروزرسانی این مدل در جولای 2023 (تیر 1402) تحت عنوان MIUI 12.5 بود که در نهایت با قرار گرفتن در دسته بندی EOL، دیگر هیچ آپدیتی برای این گوشی شیائومی عرضه نمی گردد. حال بعد از این خبر، مدل C31 کاملا از روند بروزرسانی های نرم افزاری و امنیتی شیائومی خارج شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 مهر 1403 بروزرسانی: 10 مهر 1403 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2056

به "این گوشی های شیائومی به آخر خط رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی های شیائومی به آخر خط رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید