اپل در بروزرسانی IOS 17.2 سنگ تمام گذاشت!

به گزارش وبلاگ علیکایی، چهارشنبه گذشته، اپل iOS 17.2 beta 3 را عرضه عمومی کرد؛ این بروزرسانی یک سری پیشرفت های کوچک اما کاربردی به کاربران آیفون ارائه می نماید.

اپل در بروزرسانی IOS 17.2 سنگ تمام گذاشت!

تینا مزدکی- در حال حاضر، اگر آهنگی را در Apple Music خود ذخیره نموده اید، این آهنگ به طور اتوماتیک در قسمت library ذخیره می گردد. اپل اکنون به شما این امکان را می دهد که با تغییر تنظیمات، این بروزرسانی را غیرفعال کنید. اما در ios 17.2 این قابلیت به طور پیش فرض روشن است.

پیش بینی های متنی، زمانی که آیفون شما تشخیص می دهد، کلمه ای را به اشتباه نوشته اید، هنگام نوشتن ممکن است آزاردهنده باشد. مخصوصاً اگر آنچه را که می خواهید بنویسید به درستی نوشته شده باشد. با iOS 17.2 بتا 3، اکنون می توانید این قابلیت را خاموش کنید. فقط به Settings > General > Keyboard بروید و بر روی Show Predictions Inline ضربه بزنید.

Photos و Apple Music اکنون با یکدیگر کار می نمایند. عکس ها در این بروزرسانی نو می توانند بر اساس آهنگ های منتخب شما در Apple Music در Memories استفاده شوند. که حاکی از شخصی سازی بیشتر در بخش خاطرات آیفون است.

تصویرهای زمینه قدیمی محبوب نیز برگشتند؛ به نظر می رسد در بروزرسانی نو سیستم عامل آیفون، تصویر زمینه حباب های زنده قدیمی بازگردانده شده است که بسته به نحوه نگه داشتن تلفن خود، حباب ها حرکت می نمایند.

به علاوه آنچه گفته شد، تعداد انگشت شماری تغییرات جزئی نیز در بروزرسانی نو وجود دارد.

منبع: tomsguide

  • تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی S24 فاش شد

  • در سوییس نوع نوی از مغناطیس کشف شد

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 آبان 1402 بروزرسانی: 29 آبان 1402 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2027

به "اپل در بروزرسانی IOS 17.2 سنگ تمام گذاشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در بروزرسانی IOS 17.2 سنگ تمام گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید