اهدای 200 جلد کتاب از طرف خانه کتاب به کافه هنر خرم آباد

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در لرستان، ایوب دهقان کار مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اهدای 200 جلد کتاب از کوشش و زحمات مدیر کافه هنر خرم آباد در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در شهر خرم آباد تقدیر به عمل آوردند.

اهدای 200 جلد کتاب از طرف خانه کتاب به کافه هنر خرم آباد

دو هفته پس از انتشار گزارش فعالیت های ترویجی حوزه کتاب و کتابخوانی کافه هنر خرم آباد از سوی ایبنا، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اهدای کتاب و لوح زرین از سوی این موسسه با هدف حمایت از این گونه فعالیت ها تقدیر کرد.

در این مراسم رضا نیازی معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن تشکر از فعالیت های مجموعه ی کافه هنر خرم آباد، در حوزه ترویج مطالعه در شهر خرم آباد اضافه نمود: هدف و ایده فرهنگی کافه هنر قابل تقدیر است و خلأ این گونه فعالیت ها در جامعه احساس می گردد.

نیازی اضافه نمود: کارهای فرهنگی در کف جامعه به وسیله افراد خوش ذوقی چون شما و دیگر دوستانی که دغدغه فرهنگ را دارند، باید انجام گیرد و کارهای این چنینی می تواند الگویی برای دیگران باشد چرا که افراد وقتی اهل مطالعه می شوند در زندگی شان اتفاقات بسیار خوب و مثبتی می افتد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان توضیح داد: نگاه ما در حوزه فرهنگ این است که با یاری بخش خصوصی و مؤسسات بتوانیم کارهای فرهنگی را انجام دهیم و کار شما ستودنی است و برون سپاری فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مؤسسات خصوصی، حمایت های ما را هم در پی خواهد داشت.

وی از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و در رأس آن ایوب دهقانکار به علت نگاه ویژه و حمایتی به حوزه فعالیت های ترویجی کتاب و کتابخوانی تشکر کرد و اضافه نمود: لازمه کارهای فرهنگی بیشتر حمایت دستگاه های مختلف استان به حوزه فرهنگ است.

سیامک بهاروندی مدیر کافه هنر ضمن تشکر از این اقدام مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان اضافه نمود: حمایت های این چنینی سبب افزایش انگیزه ما جهت ادامه کار خواهد شد و دلسرد شدن ما را در پی نخواهد داشت و این اقدام خود دلگرمی بزرگی برای ما بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1526

به "اهدای 200 جلد کتاب از طرف خانه کتاب به کافه هنر خرم آباد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اهدای 200 جلد کتاب از طرف خانه کتاب به کافه هنر خرم آباد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 200 جلد کتاب از طرف خانه کتاب به کافه هنر خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید