اجرای 3 طرح گردشگری کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن اجرای 3 طرح گردشگری کشاورزی در شهرستان های استان اطلاع داد.

اجرای 3 طرح گردشگری کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین زاده روز 13 بهمن ماه در نشست کارگروه گردشگری اداره کل گفت: با مصوب شدن این طرح های گردشگری کشاورزی در استان، امیدها برای بهره مندی بیشتر از اقلیم طبیعی و نیز توسعه زیرساخت های گردشگری روستایی بیشتر شده است.

او اضافه کرد: با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی این سه طرح در شهرستان های بویراحمد و گچساران در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تنظیم تقویم رویدادهای گردشگری کشاورزی استان اطلاع داد و گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان جشنواره های محلی برداشت انگور، سیب، برنج و لیمو در شهرستان های استان برگزار می گردد.

حسین زاده اعلام کرد: گردشگری کشاورزی در توسعه پایدار روستایی، حفظ حقوق و منافع قانونی فعالان بخش گردشگری کشاورزی، استفاده از ظرفیت آنها در راستای پیشبرد اهداف گردشگری، نظارت بر فعالیت و عملکرد آنها، کاهش بیکاری و افزایش درآمد روستاییان نقش مهمی دارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1206

به "اجرای 3 طرح گردشگری کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 3 طرح گردشگری کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید