آرزوی قلبی همه ما صعود تیم ملی به جام جهانی است

به گزارش وبلاگ علیکایی، تهران (پانا) - مسابقات لیگ برتر فوتبال به دلیل برگزاری بازی های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر تعطیل شده و تنها چند ملاقات معوقه برگزار خواهد شد.

آرزوی قلبی همه ما صعود تیم ملی به جام جهانی است

به گزارش ایران، این درحالی است که رقابت در صدر جدول بین تیم های سپاهان و پرسپولیس تنگاتنگ است و دو تیم شانس یکسانی برای قهرمانی دارند. تیم هایی که در امتیاز 48 برابر هستند و سپاهان به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول واقع شده است. از سویی پرسپولیس بازی معوقه خود را با رجحان مقابل ذوب آهن پشت سرگذاشت تا رقابت در صدر جدول داغ و نفسگیر باقی بماند.

مهدی شیری با اشاره به بازی اخیر سرخپوشان برابر ذوب آهن گفت: بازی سختی بود. روی یک اشتباه؛ نه یک اتفاق، گل خوردیم. نیمه دوم را پرقدرت آغاز کردیم و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و با ادامه فشار به گل دوم هم رسیدیم و ذوب آهن را شکست دادیم. 3 امتیاز شیرینی بود که کسب کردیم. زمانی که یک تیم پیروز می گردد یعنی عملکرد تمامی بازیکنان خوب بوده و خدا را شکر من هم توانستم مؤثر باشم. مهم کسب 3 امتیاز بازی بود و بعد عملکرد فنی خودم که خدا را شکر هر دو خوب بود. مدافع پرسپولیس صحبت های خود را ادامه داد: تمریناتم را بیشتر می کنم تا با سختکوشی بیشتر به خواسته مورد نظرم برسم. به انتها لیگ نزدیک می شویم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد. گرچه سپاهان رقیب جدی و اصلی ما در جهت قهرمانی است اما ما با سپاهان کاری نداریم و فقط بر کار خودمان تمرکز می کنیم. هر ساله همین بوده و در این 4 سال که قهرمان شدیم فقط تمرکزمان روی تیم خودمان بود و به رقبا کاری نداشتیم. به نظرم یکی از عوامل قهرمانی های متوالی همین موضوع بود.

او در مورد حواشی پیش از بازی با ذوب آهن و پرتاب نارنجک به اتوبوس تیم گفت: همه مردم عکس ها را دیدند و حرف ها را شنیدند و متوجه شدند که چه اتفاقی افتاد. واقعاً اگر یکی از آن نارنجک ها به سمت راننده اصابت می کرد اتفاقات بدی برای تیم می افتاد و اتوبوس مان چپ می کرد. امیدواریم دیگر هیچ وقت شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و بدون هیچ دردسری در اصفهان بازی کنیم. بعد از این اتفاق استرس به کل تیم وارد شد ولی وقتی با بچه ها در رختکن جمع شدیم و حرف زدیم، تصمیم گرفتیم به احترام طرفداران و همچنین هدف اصلی مان که قهرمانی است وارد زمین شویم. این اتفاق با همه تلخی که داشت به ما انگیزه داد با انرژی بیشتر کوشش کنیم تا با کسب 3 امتیاز به تهران برگردیم. علاوه بر قهرمانی هدف ما این است که مردم زیبایی فوتبال را ببینند و لذت ببرند نه اینکه شاهد چنین اتفاقات تلخی باشیم.

شیری با اشاره به اینکه تنها وظیفه من تمرین کردن است، اضافه کرد: بعد از فینال آسیا که آن رخ داد، کوششم این بود که بیشتر و بیشتر تمرین کنم تا دیگر چنین اتفاقی برایم رخ ندهد. از سویی تمام تیم متحد شده تا پرسپولیس به قهرمانی پنجم هم برسد. یک دقیقه حضور در پرسپولیس افتخار بزرگی است که نصیب هر بازیکنی نمی گردد. هرچه به انتها لیگ می رسیم حساسیت بازی ها بیشتر می گردد و به نظرم اصلاً ملاقات راحت وجود ندارد چون هیچ تیمی براحتی امتیاز از دست نمی دهد بنابراین باید با تمرکز و کوشش بیشتر جهت را ادامه دهیم.

شماره 17 پرسپولیس معتقد است محرومیت تعدادی از بازیکنان این تیم توسط کمیته انضباطی خللی در هدف آنها ایجاد نمی نماید: ما در این سال ها بازیکنان زیادی از دست دادیم که هرکدام از آنها ستون تیم بودند اما ما یک تیم هستیم و خدا را شکر با قدرت بازی های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کردیم. هیچ نیرویی نمی تواند جلوی حرکت پرسپولیس را بگیرد و این موضوعات انگیزه ما را بیشتر می نماید تا با قدم هایی محکم تر برای بازی های پیش رو آماده شویم و به قهرمانی برسیم.

مهدی شیری درخصوص کار سخت تیم ملی برای صعود به جام جهانی هم صحبت کرد: آرزوی قلبی همه ماست که تیم ملی به جام جهانی صعود کند. طبیعتاً با حضور در جام جهانی فوتبال ما بیشتر دیده می گردد و این موضوع به پیشرفت فوتبال مان یاری زیادی می نماید. برای آقای اسکوچیچ آرزوی موفقیت دارم، من پیش از این با او کارکرده ام و شناخت خیلی خوبی از او دارم. اسکوچیچ مربی جاه طلبی است که جزو فاکتورهای خوب هر مربی ای محسوب می گردد. او آدم بزرگی است و امیدوارم که در تیم ملی هم به موفقیت برسد. هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند. من هم دوست دارم همراه تیم ملی باشم و برای رسیدن به این مهم تمام کوششم را می کنم و هیچ وقت دلسرد نمی شوم. البته در حال حاضر صعود تیم ملی به جام جهانی مهمترین موضوع است که من به عنوان طرفدار انرژی مثبت برای تیم ملی می فرستم تا در بحرین به نتیجه مطلوب برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1395

به "آرزوی قلبی همه ما صعود تیم ملی به جام جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی قلبی همه ما صعود تیم ملی به جام جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید