یک استریمر الدن رینگ را در سخت ترین حالت با لول 1 پس از 269 ساعت به اتمام رساند

به گزارش وبلاگ علیکایی، اگر با خود فکر می کنید که در بازی الدن رینگ (Elden Ring) ماهر هستید و خود را برای بسته الحاقی این بازی آماده نموده اید، شاید باید دوباره فکر کنید. به علت اینکه یک استریمر به طور کامل سطح مهارت در این بازی را بالا برده و یک عدد عجیب ثبت نموده است. به طور کلی هواداران الدن رینگ کارهای عجیبی با این بازی می نمایند اما این مورد بسیار قابل توجه است.

یک استریمر الدن رینگ را در سخت ترین حالت با لول 1 پس از 269 ساعت به اتمام رساند

این استریمر تصمیم گرفته که کرکتر خود را ارتقاء نداده و با کرکتر لول 1 یکی از سخت ترین سطوح بازی یعنی New Game Plus 7 را به این شکل به اتمام برساند. این سطح از بازی زمانی باز می گردد که شما 6 بار بازی را تمام نموده و برای بار هفتم حالت New Game Plus را تجربه کنید. این الگوریتم به این شکل طراحی شده که کاربر با همان لول اصلی خود که بازی را به اتمام رسانده دوباره بازی را شروع می نماید. در نتیجه غولآخر (Boss) بازی دشوارتر شده و به همین علت تجربه الدن رینگ به تعادل خوبی می رسد.

این استریمر تمامی روند کار خود را روی توییچ (Twitch) قرار داده است. اینطور که به نظر می رسد او تصمیم گرفته تا بدون ارتقاء کرکتر بازی را تجربه کند که کار بسیار جالبی است. البته همین موضوع باعث شده تا الدن رینگ بسیار برای او طولانی گردد و حدود 269 ساعت اتمام آن طول بکشد. رقمی که برای بسیاری از افراد قابل هضم نیست.

این استریمر گفت که از هیچ قابلیت خاصی در این بازی استفاده ننموده است. در عوض کوشش نموده تا به طور کامل و کلاسیک بازی را تجربه نموده و تمامی مسائل را به جان خریده است. برای مثال کشتن مالنیا (Malenia) که یکی از سخت ترین غولآخرهای بازی است، باعث شده که این استریمر 63 بار در بازی بمیرد. نکته جالب اینجاست که سخت ترین دشمن برای او مالنیا نبوده و دو عدد گارگویل (Gargoyl) برای او سخت تر بودند. در کل این استریمر در حالت New Game Plus 7 حدود 2145 بار مرده است و به همین علت تجربه بازی به شدت طولانی شده است.

این استریمر اعلام نموده که تا زمانی که بسته الحاقی سایه اردتری (Shadow of the Erdtree) عرضه گردد، دیگر کار خاصی نخواهد کرد. به علت اینکه نگه داشتن لول 1 برای یک بازی نقش آفرینی یک کار بسیار دشواری و وقت گیری است و در نتیجه منطقی است که او تصمیم به استراحت گرفته است. البته امکان دارد که بسته الحاقی بازی الدن رینگ را نیز به همین روند تجربه کند.

چیزی تا عرضه اولین و تنها بسته الحاقی بازی الدن رینگ باقی نمانده و به همین علت بسیاری از افراد برای آن مشتاق هستند. طبق چیزی که اعلام شده سایه اردتری گذشته دنیای الدن رینگ را شرح داده و به بسیاری از سوالات کاربران پاسخ خواهد داد. مخصوصاً اینکه شرکت سازنده یک دنیای بسیار گسترده برای این بسته الحاقی در نظر گرفته است.

به طور کلی بازی الدن رینگ یکی از پیروز ترین و برترین عناوین این چند سال اخیر است. شرکت فرام سافتور به برترین نحو این بازی را طراحی کرد و مسائل مجموعه دارک سولز را به طور کامل در بازی الدن رینگ از بین برد. از طرفی بازی الدن رینگ یک بازی نقش آفرینی به شدت قدرتمند بود که باعث شد هواداران این سبک را بیشتر به سمت خود جذب بکند.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1403 بروزرسانی: 8 خرداد 1403 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 2038

به "یک استریمر الدن رینگ را در سخت ترین حالت با لول 1 پس از 269 ساعت به اتمام رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک استریمر الدن رینگ را در سخت ترین حالت با لول 1 پس از 269 ساعت به اتمام رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید