هکرها اطلاعات 15 میلیون اندونزیایی را منتشر کردند

به گزارش وبلاگ علیکایی، هکرها بعد از دسترسی به اطلاعات 15 میلیون نفر اندونزیایی که کاربر سایت توکوپدیا بودند، این اطلاعات را در فضای مجازی منتشر کردند.

هکرها اطلاعات 15 میلیون اندونزیایی را منتشر کردند

توکوپدیا بزرگترین فروشگاه آنلاین کشور اندونزی است و میلیون ها نفر از مردم این کشور هر روز از آن استفاده می نمایند. داده های هک شده کاربران توکوپدیا در یک مجمع آنلاین مشهوری هکری منتشر شده است.

افشای اطلاعات کاربران توکوپدیا در روز آدینه گذشته صورت گرفته و بر اساس ادعای هکرها سرقت این اطلاعات در ماه مارس صورت گرفته است. آنان می گویند اطلاعات منتشر شده تنها بخش کوچکی از حجم بسیار بالای داده های مسروقه است.

هکرها می گویند امیدوارند با افشای بخش هایی از اطلاعات 15 میلیون کاربر توکوپدیا، افراد دیگری برای رمزگشایی از کلمات عبور کدگذاری شده به یاری آنها بیایند تا این افراد در نهایت به طور کامل به حساب کاربری هر فرد دسترسی یابند.

از جمله اطلاعاتی که هکرها در فضای مجازی منتشر نموده اند می توان به نام و نام خانوادگی افراد، آدرس های ایمیل، شماره های تلفن همراه، کلمات عبور رمزگذاری شده، تاریخ فراوری افراد، شناسه های کاربری، زمان ایجاد حساب کاربری، آخرین ورود، آدرس، سطح تحصیلات و غیره اشاره نمود.

توکوپدیا که شباهت زیادی به آمازون دارد، با جلب سرمایه ای 2.4 میلیارد دلاری فعالیت خود را در ماه های اخیر به شدت گسترش داده و یکی از 200 سایت برتر اینترنت بر اساس آمار الکسا است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 711

به "هکرها اطلاعات 15 میلیون اندونزیایی را منتشر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکرها اطلاعات 15 میلیون اندونزیایی را منتشر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید