لوازم جانبی جدید سامسونگ وارد بازار شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، سامسونگ طیف گسترده ای از لوازم جانبی اصلی را برای گوشی های هوشمند خود تهیه کرده است و تعدادی مورد مهم در کشور اصلی این شرکت (کره جنوبی) وارد بازا فروش کرده است. ما در مورد Trio Charger Wireless و PD Battery Pack 20 هزار میلی آمپری صحبت می کنیم.

لوازم جانبی جدید سامسونگ وارد بازار شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، EP-P6300 یا همانطور که در کره جنوبی شناخته می شود، EP-P6300TWEGKR با رنگ سفید یا EP-P6300TBEGKR با رنگ مشکی، یک شارژر بی سیم با شش سیم پیچ است که می توانید برای شارژ سه نوع محصول سازگار خود استفاده کنید و به عبارتی دستگاه ها را به طور همزمان شارژ کنید.

ابعاد این محصول 240 در 86 در 15.5 میلی متر و وزن آن 320 گرم است و به همراه یک آداپتور 25 واتی و یک کابل 1 میلی متری در جعبه ارائه می شود Trio با قیمت 84 دلار به فروش می رسد. شارژر بی سیم سامسونگ Trio و پاوربانک 20 هزار میلی آمپری اکنون در کره جنوبی موجود است.

پاوربانک توسط EB-P5300 به صورت داخلی (برای مدل کره ای) اجرا می شود و دارای دو پورت USB-C و یک پورت USB-A است و از شارژ سریع سریع Adaptive سامسونگ و Qualcomm QuickCharge 2.0 (حداکثر 15 وات) و همچنین PowerDelivery USB تا 25 وات پشتیبانی می کند. این باید همان سرعتی را داشته باشد که آداپتور های گنجانده شده با تلفن های هوشمند پیشرفته اخیر سامسونگ ارائه می دهند و سامسونگ می گوید برای شارژ کامل گلکسی S20 Ultra 5G یا گلکسی Tab S7 پلاس مناسب است.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 956

به "لوازم جانبی جدید سامسونگ وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم جانبی جدید سامسونگ وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید