سونی اکسپریا 1 مارک 2 با قیمت بسیار بالا روانه بازار می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، چند ماه قبل شرکت سونی از گوشی اکسپریا 1 مارک 2 رونمایی کرد و حالا قیمت و تاریخ عرضه آن معین شده است. طبق اعلام این شرکت، گوشی مذکور با قیمت بسیار بالای 1200 دلاری روانه بازار می گردد که این یعنی شاهد افزایش 200 دلاری قیمت این گوشی نسبت به نسل قبلی آن هستیم.

سونی اکسپریا 1 مارک 2 با قیمت بسیار بالا روانه بازار می گردد

در این میان، سونی اعلام نموده اگر تا تاریخ 28 ژوئن این گوشی پیش خرید گردد، خریداران هدفون Sony WF-1000XM3 را دریافت می نمایند که از جمله بهترین هدفون های موجود در بازار محسوب می گردد. البته باید خاطرنشان کنیم این شرکت میخواهد به زودی از نسل جدید هدفون موردنظر با نام Sony WF-1000XM4 رونمایی کند و به همین خاطر به نظر می رسد سونی به گونه ای میخواهد از بخشی از موجودی مدل قدیمی خلاص گردد.

اکسپریا 1 مارک 2 از تراشه اسنپ دراگون 865 بهره می برد و به همین خاطر از فناوری 5G پشتیبانی می نماید. از دیگر امکانات آن می توان به 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 6.5 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود. روی هم رفته امکانات سخت افزاری این گوشی مانند دیگر پرچم داران است ولی در کل قیمت 1200 دلاری برای چنین گوشی هوشمندی بسیار بالا محسوب می گردد.

در پنل پشتی آن دوربین سه گانه تعبیه شده که هر سه مبتنی بر سنسور 12 مگاپیکسلی هستند و از لنزهای واید، اولترا واید و تله فوتو بهره می برند. یکی از ویژگی های شاخص دوربین این گوشی، امکان عکاسی پیوسته با سرعت 20 فریم در ثانیه است که در حال حاضر هیچکدام از گوشی ها از چنین قابلیتی بهره نمی برند.

همانطور که احتمالا می دانید، طی چند سال گذشته بخش موبایل سونی حال و روز چندان مساعدی نداشته و باید ببینیم آیا این گوشی بسیار گران قیمت می تواند توجه تعداد زیادی از کاربران را جلب کند یا اینکه بار دیگر شاهد کاهش آمار فروش گوشی های سونی خواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 760

به "سونی اکسپریا 1 مارک 2 با قیمت بسیار بالا روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی اکسپریا 1 مارک 2 با قیمت بسیار بالا روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید