تور ارزان فیلیپین: ریلمی پد مینی به زودی در فیلیپین عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدتی است که شایعه ها درباره تبلت نو شرکت ریلمی در فضای مجازی دست به دست می گردد که این شایعه ها اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و طراحی ریلمی پد مینی به ما داده اند. اما طبق نوترین گزارش های منتشر شده، ریلمی پد مینی قرار است به زودی در کشور فیلیپین به کاربران این برند معرفی گردد. به همین دلیل، این تبلت نو شرکت ریلمی در یک سری تصاویر تبلیغاتی ظاهر شده که این تصاویر به بعضی از مشخصات فنی این محصول نو اشاره می نمایند. در ادامه به آنالیز این مشخصات خواهیم پرداخت.

تور ارزان فیلیپین: ریلمی پد مینی به زودی در فیلیپین عرضه می گردد

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

طبق این تصاویر منتشر شده، ریلمی پد مینی مجهز به یک نمایشگر 8.7 اینچی است و همان طور که از نام آن پیداست از لحاظ ابعادی از تبلت فعلی ریلمی یعنی ریلمی پد کوچک تر است. هر چند که طراحی این تبلت مشابه ریلمی پد است اما این نمایشگر محصول تازه رزولوشن 1340 در 800 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد. گفته می گردد که قلب تپنده ریلمی پد را تراشه Unisoc Tiger T616 تشکیل می دهد.

این پردازنده 8 هسته ای مبتنی بر معماری ARM از دو Cortex A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد. بعلاوه در کنار این تراشه، پردازنده گرافیکی G57 MP1 همراه با 4/3 گیگابایت حافظه رم و 64/32 گیگابایت حافظه داخلی به انجام وظیفه می پردازند. می توان گفت که با توجه به مشخصات احتمالی، خیلی نباید انتظار عملکرد خوبی را از این گجت هوشمند داشته باشیم.

این تبلت تازه شرکت ریلمی از نسل چهارم اینترنت همراه (4G) بهره می برد. منبع تغدیه ریلمی پد مینی را یک باتری به ظرفیت 6400 میلی آمپر ساعت تشکیل می دهد که با شارژر 18 واتی شارژ می گردد. اگر ریلمی قیمت این تبلت 8.7 اینچی که 7.6 میلی متر ضحامت دارد را پایین نگه دارد، احتمال می رود که کاربران زیادی این محصول جمع و جور و مالی را با مشخصات فنی قابل قبولش خریداری کنند.

بر اساس گزارش های قبلی منتشر شده درباره ریلمی پد می توان گفت که سیستم دوربین این تبلت مالی که در مجموع از دو دوربین بهره می برد که متشکل از سنسور اصلی 8 مگاپیکسلی قاب پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی است که کاربران از آن می توانند برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند.

طبق مشخصاتی که درباره دوربین پشتی ریلمی پد مینی منتشر شده، لنز اصلی از نوع واید 27.9 میلی متری با میزان دیافراگم f/1.8 است. به علاوه میزان سنسور در این دوربین برابر 3.6/1 اینچ و میزان پیکسل های آن هم برابر 1.1 میکرومتر است. در کنار این ها لنز دوربین سلفی این تبلت دیافراگم f/1.8 و میزان 27.7 میلی متر دارد. میزان سنسور در این دوربین برابر 4.1 اینچ و پیکسل ها 1.1 میکرومتری هستند.

تبلت تازه ریلمی با شماره مدل RMP2105 در بعضی از سایت های صدور گواهینامه نظیر FCC دیده شده است. بعلاوه بر اساس افشاگری های انجام شده، فراوری انبوه این محصول شروع شده و انتظار می رود که پس از معرفی در کشور فیلیپین، این محصول ابتدا در کشور هند و سپس در اختیار کاربران اروپایی علاقمند به این برند قرار بگیرد. در ادامه بد نیست نگاهی به اولین تبلت این شرکت داشته باشیم؛ جایی که ریلمی پد در شهریور ماه 1400 روانه بازار تبلت های هوشمند شد.

این تبلت یک نمایشگر 10.4 اینچی LCD IPS با رزولوشن 1200 در 2000 پیکسل و یک باتری 7100 میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژر 18 واتی انرژی مجدد خود را به دست می آورد. اولین تبلت شرکت ریلمی به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. قلب تپنده این گجت هوشمند را پردازنده هلیو G80 مدیاتک تشکیل می دهد و با پیکربندی های 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم در بازار تبلت ها در حال فروش است.

باید دید آیا تبلت تازه شرکت ریلمی یعنی ریلمی پد مینی می تواند نظر کاربران و علاقمندان به محصولات این برند را جلب کند یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1770

به "تور ارزان فیلیپین: ریلمی پد مینی به زودی در فیلیپین عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: ریلمی پد مینی به زودی در فیلیپین عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید