روباتی که احساسات کاربران را درک می نماید

به گزارش وبلاگ علیکایی، بنابر گزارش ها پتنت جدید سونی یک روبات اتوماتیک است که می تواند با گیمرها صحبت نموده و احساسات آنها را درک کند.

روباتی که احساسات کاربران را درک می نماید

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

پتنت جدید سونی مربوط به کنسول پلی استیشن 5 که اخیراً این شرکت از آن رونمایی نموده و کنترلر DualSense که نسل آینده و پیشرفته کنسول بازی این شرکت است، نیست.

بنابر گزارش ها این شرکت اخیرا پتنت جدیدی را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت نموده که نشان می دهد که این شرکت احتمالا در حال کار بر روی یک روبات اتوماتیک است که قادر است در هنگام بازی با گیمرها صحبت کند و احساسات آنها را تشخیص دهد.

این روبات شامل یک واحد سنجش احساس خواهد بود که می تواند احساسات کاربر را تشخیص دهد بخش دیگر این ربات واحد مدیریت داخلی است که شرایط داخلی روبات را بسته به احساسات کاربر معین می نماید . بخش دیگر واحد مدیریت عمل خواهد بود که این موضوع سبب می گردد روبات دریابد در هرلحظه چه کاری باید انجام دهد و واحد پردازش خروجی نیز به ربات در انجام عملیات یاری می نماید.

درون این روبات یک میکروفون ، بلندگو ، دوربین و یک حسگر زیستی تعبیه شده که می تواند ضربان قلب گیمر و میزان تعریق وی را ردیابی کند. این ربات همچنین ممکن است دارای قطعات مکانیکی باشد که به آن امکان انجام واکنش بهتر در مقابل احساسات گیمر را می دهد.

سونی در پرونده ثبت پتنت از این ربات تحت عنوانبازیکن مشترک یاد نموده است چراکه هنگام بازی با گیمر همراهی می نماید.

سونی همچنین نسخه فراوری شده از کامپیوتر این روبات را این گونه توصیف کرد که ممکن است در واقعیت مجازی به وسیله یک وسیله نصب شده مانند هدست واقعیت مجازی پلی استیشن مشاهده گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 693

به "روباتی که احساسات کاربران را درک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباتی که احساسات کاربران را درک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید