ایرپادهای جدید اپل معرفی شدند

به گزارش وبلاگ علیکایی، اپل در جدیدترین اقدام خود، در سکوت خبری، از ایرپاد پرو گران قیمت خود رونمایی کرد.

ایرپادهای جدید اپل معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ، هنگامی که صحبت از رونمایی محصولات اپل می گردد بیشتر افراد انتظار یک مراسم بزرگ و با شکوه را دارند که انسان را سر جای خود میخ کوب می نماید. اما این اتفاق برای جدیدترین محصول این شرکت رخ نداد و ساعاتی پیش، ایرپاد پرو در سکوت خبری معرفی گردید.

مشخصات و تاریخ عرضه ایرپاد پرو

در پی رونمایی از این محصول جدید اپل گفت که ایرپاد پرو قابلیت حذف نویز دارد و روی آن برچسب قیمت 249 دلاری قرار گرفته است. این گجت جدید که از پیشینیان خود سبک تر است از امروز در وب سایت رسمی این شرکت قابل خریداری است. البته اگر می خواهید از سایر فروشگاه ها برای انجام این کار بهره ببرید می توانید تا 30 اکتبر منتظر بمانید تا این محصول در سایت های دیگر نیز در دسترس قرار گیرد.

همانطور که در تصاویر موجود در این خبر مشاهده می کنید این گجت از ساختار سازگارتری با درون گوش برخوردار است. سری سیلیکونی ایرپاد پرو به گونه ای طراحی شده که کاملا درون گوش را گرفته و صدایی فراگیر به کاربر می رساند. البته این همه طراحی ایرپاد پرو نیست، زیرا درون آن هواکش هایی تعبیه شده اند که وظیفه متعادل سازی فشار را برعهده دارند.

سیستم استفاده شده برای حذف نویز به گونه ای است که با آنالیز شرایط محیط توسط میکروفون های تعبیه شده در ایرپاد، صدا های اضافی را تشخیص داده و آن ها را پیش از رسیدن به گوش کاربر حذف می نماید. اپل گفته است که این ایرپاد ضدآب است و نباید نگران خراب شدن آن هنگام تعریق یا بارندگی باشیم.

درست است که حذف نویز می تواند یاری شایانی به بهتر شدن تجربه گوشی دادن به موسیقی کند، اما در برخی مواقع کاربر احتیاج دارد تا حدی صدای اطراف را نیز بشوند؛ اپل فکر این را نیز نموده است. در ایرپاد پرو حالتی به نام Transparency وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد به صورت همزمان صدای محیط را با موسیقی بشوند. این سیستم می تواند به کاربر یاری کند تا بتواند در شرایط مختلف گوش دادن به موسیقی را شخصی سازی کند.

اپل خود تخمین زده است که ایرپاد پرو می تواند 5 ساعت موسیقی پخش کند. البته این زمان برای شرایط عادی است و اگر قابلیت حذف نویز فعال باشد به 4 ساعت و 30 دقیقه کاهش پیدا می نماید. اما نباید فراموش کنیم که کیس این ایرپاد نیز توانایی نگه داشتن شارژ دارد در نتیجه در مجموع می توان با ایرپاد پرو چیزی در حدود 24 ساعت موسیقی گوش کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 220

به "ایرپادهای جدید اپل معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادهای جدید اپل معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید