یک واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیر اصولی در سقز تخریب شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: به علت گودبرداری غیر اصولی یک واحد مسکونی در محله صالح آباد سقز تخریب شد و کودک 10 ساله خانواده را مصدوم کرد.

یک واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیر اصولی در سقز تخریب شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

امجد عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سقز اظهار کرد: به دنبال تماس یک شهروند سقزی با آتش نشانی مبنی بر اینکه یک واحد ساختمانی در محله صالح آباد سقز در کوجه کاروان فروریخته است بلافاصله نیروهای امدادی با دو خودرو سبک و سنگین به محل مورد نظر اعزام شدند و هلال احمر، شرکت گاز و مرکز فوریت های پزشکی 115نیز برای یاری به امداد رسانی در جریان نهاده شدند.

وی گفت: بارسیدن نیروهای امدادی آتش نشانی ، هلال احمر، شرکت گاز و مرکز فوریت های 115 ، کار امداد و نجات شروع شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز توضیح داد: خوشبختانه در هنگام ریزش ساختمان ساکنان خانه در آن قسمتی که ساختمان فروریخت حضور نداشتند بنابراین از این حادثه جان سالم به در بردند.

وی گفت: در این حادثه تنها یک دختر بچه 10 ساله از اعضای خانواده مصدوم شد که سریعاً توسط فوریت های 115 برای مداوا به بیمارستان امام خمینی سقز انتقال یافته و تحت درمان نهاده شد.

عبدالرحمن بهرامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز هم درباره این حادثه به خبرنگار خبرنگاران در سقز گفت: پس از دریافت پیغام نیروهای امدادی این جمعیت به محل اعزام شده و در یاری به حادثه دیدگان مشارکت کردند.

کمال رضایی رئیس ناحیه گاز رسانی شهرستان سقز هم در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سقز با اشاره به اینکه، در این حادثه لوله اصلی گاز شهری صدمه دیده است، اضافه نمود: نیروهای امدادی این ناحیه در چندین مرحله اقدام به مهار نشت گاز نموده و از وقوع هر نوع حادثه احتاقتصادی و یا انفجار گاز جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگاران، گودبرداری غیر اصولی هر از گاهی منجر به وقوع حوادثی از این دست در سقز شده است که علاوه بر خسارات اقتصادی جان انسان ها نیز مورد تهدید نهاده شده است.

سال گذشته سه خانه به علت گود برداری غیر اصولی در شهر سقز تخریب شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 588

به "یک واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیر اصولی در سقز تخریب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیر اصولی در سقز تخریب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید