کشتارگاه دام بوشهر تجهیز و نوسازی می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری بعدازظهر سه شنبه در نشست با مسئولان دامپزشکی استان بوشهر گفت: به منظور توسعه بخش سلامت کوشش های بسیار زیادی انجام شده است که بخشی از این اقدامات در بخش دامپزشکی است.

کشتارگاه دام بوشهر تجهیز و نوسازی می گردد

جهت دریافت خدمات زمان بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی با اشاره به شعار سال جاری سلامت مبنی بر امنیت غذایی از مزرعه تا سفره، اضافه نمود: توجه به زنجیره غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و دامپزشکی نیز باید زمینه سلامت مواد دامی و گوشتی را فراهم سازد.

استاندار بوشهر به ظرفیت های استان بوشهر در بخش آبزیان اشاره نمود و ادامه داد: صادرات آبزیان یکی از اولویت های استان بوشهر است که باید کوشش کنیم تا زمینه صادرات آبزیان استان تسهیل گردد.

وی با اشاره به استفاده از بخش خصوصی برای توسعه بازارهای فروش محصولات دریایی و آبزیان، گفت: بازار آبزیان در شهرهای استان بوشهر ایجاد خواهد شد.

سالاری با بیان اینکه این بازار در راستای توسعه طرح های گردشگری انجام می گردد، اضافه نمود: حمایت و پشتیبانی لازم از بخش گردشگری در این زمینه انجام خواهد شد.

وی از نوسازی، تجهیز و راه اندازی کشتار دام بوشهر اطلاع داد و اعلام کرد: کشتارگاه چاه کوتاه در تامین گوشت قرمز استان نقشی مهم دارد که زمینه حمایت از آن فراهم می گردد.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر نیز در این نشست از پلمپ 12 مرکز عرضه مواد گوشتی دراستان بوشهر به سبب تخلفات بهداشتی اطلاع داد و گفت: آنالیز شرایط بهداشتی مواد غذایی در مراکز عرضه و توزیع را در دستور کار داریم.

مرتضی بحرانی با بیان اینکه سال جاری یک هزار و 350 تن میگو از استان صادر شده است، گفت: استان بوشهر دارای 17 کارگاه فرآوری و صادرات آبزیان با کد اتحادیه اروپا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 418

به "کشتارگاه دام بوشهر تجهیز و نوسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتارگاه دام بوشهر تجهیز و نوسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید