کرونا و طب ایرانی در

به گزارش وبلاگ علیکایی، برنامه +چرخ به آنالیز و درمان کرونا با طب ایرانی می پردازد.

کرونا و طب ایرانی در

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، ششمین قسمت برنامه +چرخ ساعت 14:30 امروز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه، با موضوع ویروس کرونا و طب ایرانی روی آنتن شبکه چهار می رود.

در این قسمت از برنامه، حافظ آهی به عنوان مجری-کارشناس +چرخ با حسین رضایی زاده، رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران مصاحبه می نماید.

در طول هفته های گذشته با شیوع ویروس کرونا در ایران، در فضای مجازی توصیه های متعددی با عنوان طب ایرانی و اسلامی مطرح شده است که +چرخ در این برنامه صحت و سقم این گفته ها را آنالیز می نماید.

محمدرضا شمس اردکانی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت به تازگی اعلام نموده است که در حال حاضر 400 فارغ التحصیل طب سنتی و همین تعداد دانشجوی پزشکی طب سنتی و داروسازی سنتی در کشور داریم که برای کار آن ها و برای طب سنتی و فعالیت این فارغ التحصیلان پروتکل هایی تدوین شده است.

مشاور وزیر بهداشت می گوید توصیه های طب ایرانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثر بوده است.

مجله تصویری +چرخ مهم ترین رویداد های علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان آنالیز و واکاوی می نماید.

+چرخ در ماه مبارک رمضان، شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 14:30 به صورت زنده و تکرار آن ساعت 20:30 همان روز از شبکه چهار پخش می گردد.

مجری +چرخ حافظ آهی است، محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی +چرخ را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 712

به "کرونا و طب ایرانی در" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا و طب ایرانی در"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید