پست جعلی ترامپ درباره کرونا از توئیتر و فیس بوک حذف شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، فیس بوک یکی از پست های رئیس جمهور آمریکا را به دلیل انتشار اخبار جعلی درباره کووید19حذف کرد. توئیتر نیز همین پست را مخفی کرد.

پست جعلی ترامپ درباره کرونا از توئیتر و فیس بوک حذف شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از رویترز، روز گذشته فیس بوک یکی از پست های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را حذف کرد. این شرکت ادعا می نماید پست مذکور قوانین مربوط به انتشار اخبار جعلی درباره ویروس کرونا را نقض نموده است.

این پست حاوی ویدئو کلیپی از یک مصاحبه در برنامه تلویزیونی فاکس اند فرندز بود که در آن ادعا می شد بچه ها تقریباً در برابر ابتلاء به کووید 19 ایمن هستند.

سخنگوی فیس بوک در این باره گفت: ادعای این ویدئو درباره آنکه گروهی از افراد در برابر کووید 19 ایمن هستند، است؛ بنابراین قوانین ما درباره انتشار اخبار جعلی خطرناک درباره کووید 19 را نقض می نماید.

این درحالی است که ترامپ همین ویدئو را در حساب کاربری کمپین تبلیغاتی Team Trump@ نیز پست نموده بود. توئیتر نیز به دلیل نقض قوانین مربوط به اخبار جعلی کووید 19، این پست را مخفی کرد.

سخنگوی توئیتر بیان نمود صاحب حساب کاربری Team Trump@ برای آنکه بتواند دوباره توئیتی منتشر کند، باید توییت حاوی اخبارجعلی را حذف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 886

به "پست جعلی ترامپ درباره کرونا از توئیتر و فیس بوک حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پست جعلی ترامپ درباره کرونا از توئیتر و فیس بوک حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید