پاسخ قاطع سرمربی بارسلونا به نقدها تراشتگن

به گزارش وبلاگ علیکایی، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در خصوص مصاحبه اخیر مارک آندره تراشگن صحبت کرد.

پاسخ قاطع سرمربی بارسلونا به نقدها تراشتگن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از دیدار برابر اسلاویاپراگ که با فزونی خفیف و سخت بارسلونا همراه شد، دروازه بان آلمانی بارسلونا تلویحا به انتقاد از شرایط تاکتیکی این تیم پرداخته و مدعی شد بعضی موارد باید در رختکن مطرح شوند. حالا ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی فردا شب برابر وایادولید، در مقام پاسخگویی برآمده و از تیم خود دفاع نموده است.

ارنستو والورده گفت: وقتی بازی ها به انتها می رسند، همه درباره آنچه در زمین مسابقه رخ داده است نظراتی دارند. اما این افکار باید درون باشگاه و رختکن، نه به صورت عمومی حل و فصل گردد. وقتی بازی به انتها رسید، تصور مردم تنها دقایق انتهای است و آنها درباره کل بازی فکر نمی نمایند.

در نیمه اول بازی برابر اسلاویاپراگ ما دو یا سه موقعیت برای گلزنی داشتیم، آنها حمله کردند و ما نیز همین کار را انجام دادیم. در نیمه دوم، آنها به یک گل زودهنگام دست یافتند، اما ما توانستیم در انتها نتیجه مورد نظر خود را به دست آوریم. بازیکنان اسلاویا ما را تحت فشار قرار دادند، اما اگر همانند بازی با ایبار که بارسلونا 1-4 پیروز شده بود، پیروز می شدیم، دیگر چنین صحبت هایی مطرح نمی شد. این فوتبال بوده و این مسائل طبیعی است، شما در مقابل بعضی تیم ها تحت فشار قرار می گیرید و اگر نتیجه نگیرید این تبدیل به موضوع مهمی می گردد.

دیدار برابر وایادولید: آنها عملکرد موفقی داشته اند و برابر تیم های بزرگ نتایج خوبی کسب نموده اند. بازی سال گذشته برابر این تیم پیچیده بود، اما ما بعد از استراحت این هفته امید زیادی داریم. من انتظار دارم وایادولید مانند دیدار های اخیر با استحکام و نظم بازی کند.

شرایط ساموئل اومتیتی: ما صبر خواهیم کرد تا تمرین امروز تمام گردد. اومتیتی دیروز جدا از گروه تمرین کرد و من فکر می کنم بازی کردن برای او سخت باشد. ممکن است تغییرات دیگری نیز رخ دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 218

به "پاسخ قاطع سرمربی بارسلونا به نقدها تراشتگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ قاطع سرمربی بارسلونا به نقدها تراشتگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید