وزیر نفت: دولت باید چابک سازی گردد، امکان جذب همه کارگران نیست

به گزارش وبلاگ علیکایی، وزیر نفت با بیان اینکه امکان جذب همه نیرو ها وجود ندارد، گفت: دولت باید چابک سازی گردد.

وزیر نفت: دولت باید چابک سازی گردد، امکان جذب همه کارگران نیست

به گزارش خبرنگاران، جواد اوجی بعد از ظهر آدینه در نشست شورای اداری شهرستان جم با بیان اینکه این وزارت خانه 61 هزار نیروی رسمی، 105 هزار احکام ثالت، 35 هزار قرارداد موقت و چهار هزار قرارداد مشخص دارد گفت: دولت باید چابک سازی گردد و امکان جذب همه کارگران نیست.

وی اضافه کرد: درخواست برای جذب همه این نیروها غیر ممکن است.

اوجی با بیان اینکه تبعیض در پرداخت ها و بی عدالتی قابل قبول نیست اضافه کرد: به زودی کارگروهی برای آنالیز پیمان های شرکت های منطقه و بحث طبقه بندی و معیشتی اعزام خواهد شد.

وی از اضافه شدن 10 هزار سمت سازمانی حذف شده در نفت اطلاع داد گفت: باید هم پرداختی ها به پیمانکاران به موقع باشد و هم پیمانکاران به موقع حقوق ها را پرداخت نمایند.

وزیر نفت از اجرای 303 پروژه در چهار شهرستان جنوبی استان با اعتبار 700 میلیارد تومان طی سال جاری و سال آینده اطلاع داد و تاکید نمود: هر طرحی را که متعهد شدیم حتماً اجرا خواهیم کرد.

وزیر نفت پیرامون فرودگاه توحید جم گفت: نگهداری فرودگاه بر عهده سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خواهد بود و راهبری آن به وزارت راه واگذار می گردد. وزیر راه هم با این موضوع موافقت نموده است.

اوجی پیرامون آب شیرین کن های جم گفت: فاز اول این طرح با تأمین اعتبار 70 میلیارد تومان دیگر سال جاری اجرا می گردد. برای اجرای کامل پروژه حدود 350 میلیارد تومان احتیاج است که به اسم وزیر مشخص در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد.

وزیر نفت برای حمایت از تیم پارس جنوبی جم هم گفت: اختیار به سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی واگذار می گردد تا از تیم حمایت کند.

وزیر نفت پیرامون مطالبه مهم جاده جم به شیراز هم گفت: موضوع را در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1561

به "وزیر نفت: دولت باید چابک سازی گردد، امکان جذب همه کارگران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نفت: دولت باید چابک سازی گردد، امکان جذب همه کارگران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید