نگرانی AFC از تشدید شیوع ویروس کرونا در هند

به گزارش وبلاگ علیکایی، شیوع گسترده ویروس کرونا در هند باعث نگرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا از شرایط تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان 2021 شده است.

نگرانی AFC از تشدید شیوع ویروس کرونا در هند

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

به گزارش، شین من گیل معاون دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به دبیرکل فدراسیون هند نوشت: باتوجه به اینکه گروه E لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی گوای در هند برگزار می گردد، ضمن قدردانی صمیمانه از خدمات ارائه شده به وسیله فدراسیون هند و کمیته برگزاری محلی و برگزاری موفقیت آمیز مسابقات، به استحضار می رساند AFC نسبت به شرایط کرونا در هند و به خصوص افزایش موارد مثبتی که به تازگی در چند روز اخیر گزارش شده اند، بسیار نگران است.تأکید کامل AFC بر اهمیت محافظت از سلامتی و ایمنی همه باشگاه های شرکت کننده و نمایندگان حاضر AFC در رقابت ها است که همواره باید در درجه اول قرار گیرد.

در ادامه آمده است: خواهشمندیم نسبت به استفاده از کلیه اقدامات و شیوه نامه های پیشگیرانه مطابق با آیین نامه شیوه نامه های عملیاتی AFC در دوران شیوع کووید 19 (ویرایش 2021) و شیوه نامه های تنظیم شده به وسیله کمیته برگزاری مسابقات محلی، برای اطمینان از ایمنی همه اقدام کنید. باید متذکر شویم با توجه به شرایط کنونی، این موضوع صرفا منتهی به فاصله اجتماعی و حباب شیشه ای نیست و باید راهکار های سخت گیرانه تری لحاظ گردد. یادآوری می گردد توجه بیشتر برای اطمینان از بازگشت ایمن باشگاه های حاضر به کشورهایشان لازم است.

معاون دبیرکل AFC در انتها از فدراسیون هند به خاطر خدمات ارائه شده و انجام تعهدات کامل برگزارکنندگان تشکر کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس نماینده کشورمان در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1499

به "نگرانی AFC از تشدید شیوع ویروس کرونا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی AFC از تشدید شیوع ویروس کرونا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید