نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با پیگیری های انجام شده سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج نصب و راه اندازی شده و آماده افتتاح است.

نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل یاسوج

دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس ظرفیت خدمت رسانی به 120بیمار در شبانه روز را دارد، اضافه کرد: این دستگاه به طور رسمی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی تاپایان هفته افتتاح و به بیماران ارائه خدمت می نماید.

وی اظهارکرد: راه اندازی مرکز ام.آر.آی بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در دستور کار متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است و امیدواریم این مرکز نیز به زودی افتتاح شود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با شیوع کرونا در کشور، بیمارستان تازه تاسیس شهید جلیل یاسوج به عنوان بیمارستان مشخص کرونای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و کوشش ها در پی تامین و تجهیز کامل این بیمارستان بود که با پیگیری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، پرسنل شرکت طرف قرار داد با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج، سی تی اسکن این بیمارستان را راه اندازی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 668

به "نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید جلیل یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید