میشل عون: لبنان رسما وارد باشگاه کشورهای فراوری کننده نفت می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس جمهور لبنان در آستانه شروع عملیات حفر اولین چاه نفت این کشور، از ورود رسمی این کشور به باشگاه کشورهای فراوری کننده نفت اطلاع داد.

میشل عون: لبنان رسما وارد باشگاه کشورهای فراوری کننده نفت می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المنار، میشل عون رئیس جمهور لبنان چهارشنبه شب در آستانه شروع فرآیند استخراج نفت و حفر اولین چاه نفت این کشور، گفت که روز پنجشنبه رسما حفر اولین چاه نفت در سواحل این کشور شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه روزی تاریخی برای لبنان خواهد بود، تاکید نمود که این کشور رسما به جمع کشورهای فراوری کننده نفت خواهد پیوست.

میشل عون اضافه کرد: مطمئن بودم که پس از سرانجام تبعید من و بازگشت به کشور در سال 2005، خیلی ها آرزوی تحقق این رویا را داشتند. این شایسته ما نیست که در برابر بحران هایی که یکی پس از دیگری به وجود می آید، آسیب پذیر باقی بمانیم.

رئیس جمهور لبنان در ادامه گفت: ما امروز بیشتر از هر روزی مصمم به تحمل مسئولیت مقابله با سیاست های اشتباه مالی هستیم.

عون با اشاره به اهمیت پیوستن لبنان به جمع کشورهای فراوری کننده نفت، آن را سنگ بنای رشد مالی و سکوی پرتاپ اقتصاد کشورش دانست.

رئیس جمهور لبنان با تاکید بر اینکه ثروت های نفتی و گازی لبنان برای همه لبنانی هاست، خواهان مشارکت همگان برای حمایت و دفاع از این سرمایه ملی شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 540

به "میشل عون: لبنان رسما وارد باشگاه کشورهای فراوری کننده نفت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میشل عون: لبنان رسما وارد باشگاه کشورهای فراوری کننده نفت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید