مقاومت وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تاکید نمود: وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب مقاومت می نمایند.

مقاومت وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب

به گزارش خبرنگاران، محمد رئوف قادری در حاشیه برگزاری سی امین جلسه شورای شهر تهران و در جریان آنالیز یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه یک فوریت این طرح با 21 رأی اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

وی در رابطه با انتقال نمایشگاه های پرمخاطب از نمایشگاه بین المللی سئول به شهر آفتاب گفت: با توجه به زیرساخت ها و سالن های نمایشگاه شهر آفتاب این آمادگی وجود دارد که نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه شهر آفتاب و در خارج از شهر برگزار گردد.

قادری با بیان اینکه پیش از کرونا و در یک بازه زمانی دو ساله بیش از 85 نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار گردید، تاکید نمود: موضوع انتقال نمایشگاه های پرمخاطب از درون مرکز به شهر آفتاب موضوعی است که هم اینک مورد توجه دولت و شهرداری و شورا قرار گرفته است و امروز نیز یک فوریت این طرح در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

وی تاکید نمود: این مسئله بعلاوه به وسیله کمیسیون زیربنایی دولت، شورای اداری و استانداری، وزارت کشور و ... پیگیری شده است و همه مصمم به انتقال این نمایشگاه ها به خارج از مرکز و در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب هستند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب درباره عدم انتقال نمایشگاه های پرمخاطب از نمایشگاه بین المللی سئول به نمایشگاه شهر آفتاب توضیح داد: در این زمینه با مقاومت از سوی وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران روبرو هستیم و طرح امروز می تواند در این انتقال بسیار موثر باشد.

قادری درباره انتقادهای مطرح شده مبنی بر اینکه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در طی 4 سال گذشته رها شده است و هم اینک زیرساخت های آن برای برگزاری نمایشگاه ها وجود ندارد، گفت: البته بر این موضوع باید اشاره گردد که متاسفانه در مدیریت شهری گذشته اعم از شورا و شهرداری و در طی 4 سال از حضور آنها در مرکز عنایتی به تکمیل و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب صورت نگرفت و کار جدی انجام نشد اما اینگونه هم نیست که شرایط برگزاری نمایشگاه ها را نداشته باشد و زیرساخت های نمایشگاه هم فراهم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1692

به "مقاومت وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاومت وزارت صمت و نمایشگاه بین المللی تهران برای انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید