مجموعه ورزشی شهید مهدوی بوشهر در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: استادیوم 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر با اعتباری افزون بر 40 میلیارد تومان 27 فروردین ماه با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد.

مجموعه ورزشی شهید مهدوی بوشهر در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا تابستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، احمد بهروزیان فر پیش از ظهر امروز در آنالیز فرایند اجرای ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر با بیان اینکه این ورزشگاه در زمینی به مساحت 18 هکتار ساخته شده است گفت: ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر در زمینی به مساحت 18 هکتار و زیر بنای 13 هکتار ساخته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت مجموعه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهری در سال 1385 شروع شد توضیح داد: با کوشش های اجرا شده مجموعه ورزشی شهید مهدوی بوشهر بعد از 11 سال اواخر فروردین سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزشگاه یاد شده دارای شش هزار و 900 متر مربع متر مربع فضایی سر پوشیده است اضافه نمود: طرح و توسعه این مجموعه 4 هکتار که شامل جاده سلامت و زمین های تمرین است.

بهروزیان فر با بیان اینکه زمین فوتبال استاندارد ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر که یکی از بهترین ها و از نوع چمن طبیعی درجه یک است گفت: پیست تارتان 9 خطه یکی از دیگر از مهم ترین تجهیزاتی است که در این مجموعه راه اندازی می گردد.

وی با بیان اینکه فضای صندلی وی.ای.پی بسیار مجهز و دارای امکانات مختصص مهمانان ویژه داخلی و خارجی است توضیح داد: فضای سرپوشیده این مجموعه شامل ساختمان های اداری ، با تجهیزات کلی ، رختکن های بسیار شیک و مدرن ، سرویس بهداشتی ، بوفه در دو طرف ، کاسه زمین ، ساختمان اور ژانس و ساختمان انتظامات و رختکن شماره دو است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه محوطه سازی این مجموعه شامل فضای سبز و پارکینگ است خاطر نشان کرد: پارکینگ یکی از معظلات بسیاری برای تماشاگران در ورزشگاه های مختلف است در این مجموعه فاصله بین پارکینگ تا باجه بلیط فروشی کمتر از 100 متر است.

بهروزیان فر با اشاره به اینکه در این پارکینگ ها برای تمامی وسایل نقلیه حتی موتورسیکلت برنامه ریزی شده است گفت: پیاده روهای منتهی به ورزشگاه به متراژ مناسب و خاص مجموعه های ورزشی است که هم در خارج از ورزشگاه و هم داخل ساخته شده که رفت و آمد تماشاگران به راحتی انجام گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه مجموعه ورزشی شهید مهدوی بوشهر بعد از 11 سال مورد بهره برداری قرار می گیرد گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر با اعتباری افزون بر 40 میلیارد تومان 27 فروردین ماه با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اعلام کرد: این ورزشگاه شامل پیست تارتان ، دکل روشنایی صندلی ویژه فضای صندلی vip ، پیست اسکیت در ابعاد18 هکتار ایجاد شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 389

به "مجموعه ورزشی شهید مهدوی بوشهر در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ورزشی شهید مهدوی بوشهر در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید