قیمت رهن و اجاره آپارتمان در کیش چقدر است؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، ایران یکی از معدود کشورهایی است که به سرزمین چهار فصل معروف است. چرا که نه تنها هر منطقه جغرافیایی آن آب و هوای خاص خود را دارد، بلکه در بیشتر شهر و استان های آن افراد، شاهد تنوع آب و هوایی و تغییرات محسوس دمای هوا هستند. بخش های جنوبی ایران از مناطق همیشه گرم آن محسوب می شوند. در بخش جنوبی این کشور، شهر و جزیره هایی با آب و هوای گرم و خشک وجود دارد که از جمله آن می توان به جزیره کیش اشاره کرد. جزیره کیش، زمینی در دل دریای خلیج فارس است که آب و هوای گرم و خشک آن در همه فصول سال ادامه دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در کیش چقدر است؟

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در فصول سرد سال، هوای جزیره کیش خنک و بهاری خواهد شد؛ اما در صورتی که انتظار برف و یخبندان در این جزیره را دارید، سخت در اشتباه هستید. بی شک آب و هوای گرم و خشک، چندان مطبوع و باب میل انسان نیست؛ با وجود این افراد بسیار زیادی در کیش اقامت دائم دارند. عده زیادی از افراد ساکن کیش از بومیان منطقه هستند و سال ها در آن سکونت داشته اند؛ اما عده قابل توجهی از ساکنان جزیره کیش برای کار، تحصیل یا تفریح به آن منطقه سفر کرده اند. به هرحال همه این افراد به محلی برای سکونت نیاز دارند. به همین دلیل، در این مطلب به اقامتگاه های مختلف جزیره کیش پرداخته ایم. پس در صورتی که شما هم قصد سفر چند روزه یا چند ماهه به کیش را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

اقامت در کیش، آپارتمان یا هتل؟

یکی از جالب توجه ترین ویژگی های جزیره کیش، این است که هر فردی با هر توان اقتصادی، می تواند در آن خانه یا هتلی برای اقامت پیدا کند. بنابراین مسافران در کیش برای انتخاب محل اقامت خود گزینه های متعددی پیش رو خواهند داشت. از طرفی هر فردی در سفر، سبک خاص خود را دارد. بعضی ترجیح می دهند که برای اقامت به هتل بروند و فارغ از دغدغه هایی چون آشپزی، تمیزکاری و… به گشت و گذار بپردازند؛ بعضی دیگر به مسافرخانه و اقامتگاه های کوچک علاقه دارند و بعضی هم میانه این دو انتخاب را گرفته و به هتل آپارتمان ها روی می آورند. در آخر گروهی هم هستند که به دلایلی نظیر اقامت طولانی مدت به فکر رهن و اجاره آپارتمان هستند. هریک از این مکان ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ در این بخش ویژگی هریک از این اقامتگاه ها را بررسی می کنیم.

هتل ها

جزیره کیش به نسبت مساحت محدودش، هتل های بسیار زیادی را در خود جای داده است. به جرات می توان گفت که این جزیره بیش از 50 هتل دارد. هر هتل نیز به نسبت کیفیت خدمات خود قیمت تعیینی برای هر شب اقامت ارائه می کند. بعضی از هتل ها سرویس صبحانه، نهار و شام را روی سرویس اتاق دارند. بعضی هم فقط یک تا 2 وعده را روی سرویس ارائه می دهند و برای سایر وعده ها هزینه جداگانه دریافت می کنند. از مهم ترین مزایای اقامت در هتل این است که کمتر دغدغه خورد و خوراک را خواهید داشت. علاوه براین به لطف خدمات نظافت هتل، نگران نظافت اتاق نخواهید بود؛ پس آسایش و راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد و می توانید همه وقت خود را صرف تفریح کنید. شاید تنها امتیاز منفی اقامت در هتل، هزینه بالای آن باشد. بنابراین در صورتی که بودجه محدودی برای سفر به کیش در نظر گرفته اید یا قصد اقامت طولانی مدت در این جزیره را دارید، بهتر است یا به سراغ هتل های ارزان بروید یا دنبال اقامتگاه دیگری باشید.

هتل آپارتمان

در هتل آپارتمان ها وسایل آشپزی وجود دارد و سرویسی برای غذا به شما ارائه نمی شود؛ اما خدمات نظافت در بیشتر هتل آپارتمان ها بر قرار است. هتل آپارتمان تا حدودی مشابه اجاره آپارتمان است، با این تفاوت که شما می توانید هر زمان تمایل داشتید آن جا را ترک کنید. در واقع می توان گفت که هتل آپارتمان ها همه امکانات یک خانه را در اختیار شما قرار می دهند و به خانه شباهت زیادی دارند. بنابراین بسیاری از افراد در هتل آپارتمان احساس راحتی بیشتری داشته و حریم شخصی بیشتری برای خود احساس می کنند. علاوه بر این قیمت هتل آپارتمان ها نسبت به هتل ها ارزان تر است. این اماکن برای افرادی با بودجه تعیین مکان مناسب تری خواهد بود. البته برای آن هایی که قصد اقامت طولانی مدت در جزیره کیش را دارند، گزینه های مقرون به صرفه تری وجود دارد.

مسافرخانه

در مسافرخانه ها در بیشتر موارد اتاق های یک تا 2 تخته وجود دارد؛ اما آشپزخانه و سرویس بهداشتی به صورت اشتراکی با سایر مسافران مورد استفاده قرار می گیرد. مسافرخانه به شما سرویس غذا ارائه نمی کند و برای خدمات نظافت هم نباید انتظاری داشته باشید. این نوع اقامتگاه ها نسبت به هتل آپارتمان و هتل ها قیمت بسیار ارزان تری دارند و برای افرادی با بودجه کم انتخاب مناسبی است.

خانه های اجاره ای

یکی از پر طرفدارترین گزینه های اقامتی در کیش، خانه هایی هستند که خدمات رهن یا اجاره به مسافران ارائه می دهند. این خانه ها به دلایل مختلف برای مسافران جذاب تر هستند. خانه های اجاره ای کیش مانند هتل آپارتمان در بیشتر موارد همه امکانات خانه را در اختیار شما قرار خواهند داد. در طول اقامت در خانه، اختیارات کاملی در خانه دارید و درست مانند اجاره یک واحد مسکونی در هرشهر دیگر، طبق یک قرارداد چند ماهه، خانه را اجاره خواهید کرد. این گزینه برای افرادی که به منظور کار یا تحصیل در جزیره کیش اقامت دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که سایر گزینه ها قیمت گرانی دارند یا حریم شخصی بسیار کمی در اختیار شما قرار خواهند داد. بنابراین برای یک اقامت طولانی مدت، بهتر است خانه ای رهن یا اجاره کنید. اما قیمت خانه های کیش برای رهن یا اجاره چقدر است؟

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در کیش

با توجه به اینکه کیش جاذبه های گردشگری متنوعی دارد، هر فردی با هر توان اقتصادی ممکن است به این جزیره سفر کند. به همین دلیل، برای پوشش نیازهای هر مسافری، خانه هایی با متراژ و قیمت های مختلفی در کیش موجود است. بنابراین برای سفر به کیش و انتخاب خانه مناسب، با محدودیت های کمی روبرو هستید. در این بخش قیمت رهن یا اجاره خانه در کیش با متراژهای مختلف در کیش را بررسی می کنیم.

خانه های زیر 50 متر

پیدا کردن آپارتمان و واحدهای زیر 50 متر در کیش، کار سختی نیست. این جزیره کوچک در دل خود واحدهای جمع و جور زیادی دارد که به عنوان یک سوئیت، علاوه بر برآورده کردن نیازهای اولیه شما، هزینه کمی برایتان به همراه خواهد داشت. در حال حاضر یک سوئیت 35 متری در مرکز شهر با همه امکانات اولیه قیمتی برابر با 40 میلیون تومان برای رهن کامل دارد. چنین واحدهایی برای دانشجویان یا افرادی که برای کار در این جزیره اقامت دارند، انتخاب ایده آلی خواهد بود. این نوع واحدهای مسکونی، برای یک یا دونفر کافی بوده و به دلیل موقعیت مکانی خود، دسترسی به نقاط مختلف جزیره را آسان می کند. همچنین یک آپارتمان 45 متری با یک اتاق خواب در طبقه همکف ساختمانی در منطقه فاز 2 صدف، اجاره ماهانه ای در حدود 1.5 میلیون تومان دارد. البته باید 5 میلیون تومان نیز به عنوان ودیعه پرداخت کنید. در صورتی که برای رهن کامل واحد پول کافی ندارید، می توانید از چنین واحدهایی استفاده کرده و اجاره ماهانه پرداخت کنید.

خانه های بین 50 تا 100 متر

خانه هایی با متراژ بین 50 تا 100 متر، برای سکونت 3 تا 5 نفر انتخاب های مقرون به صرفه ای هستند. چرا که علاوه بر مدیریت هزینه ها، فضای به نسبت کافی برای خواب و استراحت در خانه فراهم خواهد بود. یکی از واحدهای 78 متری دو خوابه در فاز 2 نوبنیاد با پارکینگ، انباری و تراس در طبقه دوم برای رهن کامل با قیمت 90 میلیون تومان واگذار می شود. چنین واحدهایی برای زوج های جوان یا خانواده های سه نفره مناسب است. علاوه بر این در محدوده واحدهای 90 متر هم، یک واحد مسکونی 93 متری در طبقه دوم آپارتمانی در منطقه نوبنیاد فاز 1، دارای دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری به قیمت 30 میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه 2.5 میلیون تومان آماده تحویل به مشتری است. این نوع واحدها برای چهار هم خانه (دانشجویان یا افراد شاغل در کیش) یا خانواده های حداکثر پنج نفره انتخاب اقتصادی به شمار می آید.

خانه های بین 100 تا 150 متر

خانه های متراژ بالا برای خانواده های پر جمعیت یا افرادی که دغدغه اقتصادی خاصی نداشته و محدودیتی برای انتخاب محل سکونت ندارند، مناسب است. یکی از خانه های متراژ بالای کیش خانه ای 135 متری در طبقه سوم آپارتمانی واقع در منطقه باغ ساحلی است. این واحد مسکونی با اتاق خواب مستر دارای امکانات کامل و سرویس بهداشتی در هر اتاق، پارکینگ و انباری، به سمت دریا دید داشته و با سکونت در آن می توانید مناظر زیبای ساحل و دریا را ببینید. برای این خانه 160 میلیون تومان برای رهن کامل در نظر گرفته شده است. از دیگر واحدهای آماده اجاره، واحدی 100 متری در طبقه دوم با دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری درمنطقه فاز 2 صدف است. برای اجاره این خانه، مبلغ 50 میلیون تومان پول پیش و پرداخت ماهانه 3 میلیون تومان تعیین شده است.

خانه های بین 150 تا 200 متر

از خانه های متراژ بالای جزیره کیش می توان به خانه ای 180 متری، با سه اتاق خواب، پارکینگ و انباری در طبقه یازدهم واحد مسکونی منطقه شهر آفتاب اشاره کرد. این واحد لوکس و نوساز با قیمت در حدود 60 میلیون تومان پول پیش و اجاره ماهانه 10 میلیون تومان برای اجاره آماده واگذاری است.

واحدهای برج

اگر سکونت در برج را به زندگی در آپارتمان ترجیح می دهید، می توانید واحدهای 70 متری با یک اتاق خواب در برج های دو قلوی کیش اجاره کنید. این نوع واحدها با پول پیش 30 تومان و اجاره ماهانه 2.5 تومان آماده اجاره هستند. مزیت برج ها به سایر ساختمان ها و واحدهای مسکونی، در منظره زیبا، نگهبانی و… است.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 666

به "قیمت رهن و اجاره آپارتمان در کیش چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت رهن و اجاره آپارتمان در کیش چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید