قریشی: جدایی بازیکنان تأثیرگذار به ذوب آهن شوک می دهد، قطعاً بهتر از فصل گذشته نتیجه می گیریم

به گزارش وبلاگ علیکایی، محمد قریشی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن تأکید کرد، این تیم به روزهای خوبش برمی شود و قطعاً بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهد گرفت.

قریشی: جدایی بازیکنان تأثیرگذار به ذوب آهن شوک می دهد، قطعاً بهتر از فصل گذشته نتیجه می گیریم

محمد قریشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم ذوب آهن گفت: شرایط تیم ما بد نیست و بعد از انجام تمرینات بدنسازی، حالا فشار تمرینات کمتر شده است و بازی های محبت آمیز انجام می دهیم. تمرینات ما طبق برنامه های کادر فنی جلو می رود و علی دشتی و نبی زاده هم به تیم اضافه شده اند. تمام کوشش ما این است که تا آغاز لیگ برتر به آمادگی صد درصد برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی بازیکنان تأثیرگذار ذوب آهن به این تیم ضربه نخواهد زد؟، توضیح داد: مطمئناً وقتی تعداد زیادی از بازیکنان تأثیرگذار یک تیم جدا می شوند شرایط سخت می شود و این موضوع به ذوب آهن هم شوک می دهد. با این حال باشگاه و کادر فنی کوشش کردند تا بازیکنان خوبی به تیم اضافه شوند. سال جاری تیم جوان تر شده است و بازیکنان فصل قبل ذوب آهن هم عقیده دارند که این تیم می تواند پیروز شود. من اطمینان دارم که ذوب آهن به روزهای خوبش برمی شود و قطعاً بهتر از فصل گذشته نتیجه خواهد گرفت.

وی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند انتخاب رحمان رضایی یک انتخاب پُرریسک برای ذوب آهن بوده است، اعلام کرد: رضایی اولین سالی است که قرار است به عنوان سرمربی در لیگ برتر فعالیت کند. 50 درصد از پیروزیت های این مربی به دانش و توانایی اش بستگی دارد و 50 درصد هم بازیکنان نقش دارند. تمام کوشش ما این است که خواسته های رضایی را به بهترین شکل پیاده کنیم و عملکردمان طوری باشد که این مربی نتایج خوبی بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1010

به "قریشی: جدایی بازیکنان تأثیرگذار به ذوب آهن شوک می دهد، قطعاً بهتر از فصل گذشته نتیجه می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریشی: جدایی بازیکنان تأثیرگذار به ذوب آهن شوک می دهد، قطعاً بهتر از فصل گذشته نتیجه می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید