قدردانی معاون کل وزارت بهداشت از انجمن سرود کانون پرورش فکری

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعضای انجمن سرود-نمایش کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به خاطر فراوری سرود پروانه های بی نشان قدردانی کرد.

قدردانی معاون کل وزارت بهداشت از انجمن سرود کانون پرورش فکری

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، ایرج حریرچی در تقدیرنامه ای خطاب به مربیان و اعضای هنرمند کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان نوشته است: از خاطرات این روزها، آنچه در ذهن و باور روزگار می ماند حکایت ایثار است. حکایت فداکاری مردان و زنانی که رزم جامه سپید، بر تن به پیکار رنج و بیماری رفتند تا بار اندوه را از دل و جان هم نوعان خود بزدایند. مردان و زنانی که با اتکا به ایزد متعال و تکیه بر دانش و تعهد، حماسه ساز این عصر شدند.

معاون کل وزارت بهداشت در ادامه این تقدیرنامه آورده است: توجه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، به زحمات و رشادت های کادر درمان نشان گر باور و اعتقاد قلبی ایشان به مفاهیم و ارزش های والای انسانی و اسلامی است. آنگاه که این باور با هنر همراه می گردد تأثیری صد چندان خواهد داشت.

حریرچی در سرانجام این تقدیرنامه تاکید نموده است که همراهی و هنرآفرینی شما در اجرای سرود پروانه های بی نشان که هدیه ای معنوی برای کادر دلسوز و ایثارگر درمان است را ارج می نهیم. امیدواریم سراسر لحظات زندگی تان با سلامت و سعادت قرین باشد.

سرود پروانه های بی نشان کار مشترک انجمن سرود-نمایش کانون پرورش فکری استان های گیلان و فارس است که به پاس قدردانی از کادر درمان که این روزها بیش از پیش در خط مقدم جبهه سلامت جان فشانی می نمایند، فراوری شده است.

آرش عشقی آهنگ و تنظیم سرود پروانه های بی نشان را بر عهده داشته و شعر آن را شیرین بصیرنیا سروده است.

جابر بهارمست صدابرداری و میکس، عادل هادی پور تصویربرداری و تدوین، سارا نعمتی جلوه های ویژه و مرتضی فردباقری کامپوزیت این سرود را انجام داده اند.

سیدمحمد تنکابنی به عنوان ناظر پروژه، فرشید جعفری و منیژه واحد به عنوان مربیان این سرود، الهام جمشیدی عینی و نیایش همایی فر به عنوان بازیگر و منیژه واحد به عنوان کارگردان در فراوری این سرود همکاری داشته اند.

مدیریت و پرسنل بیمارستان میلاد شهرستان لاهیجان و کارگاه سروش استان گیلان نیز در تهیه این سرود همکاری نموده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1268

به "قدردانی معاون کل وزارت بهداشت از انجمن سرود کانون پرورش فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی معاون کل وزارت بهداشت از انجمن سرود کانون پرورش فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید