فکری به دنبال کامیابی استقلال با سیستم 2-5-3 استراماچونی

به گزارش وبلاگ علیکایی، تیم استقلال با در دومین بازی محبت آمیز خود تحت راهنمایی محمود فکری برابر تیم طرفدار به میدان رفته است.

فکری به دنبال کامیابی استقلال با سیستم 2-5-3 استراماچونی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال هفته گذشته در اولین بازی محبت آمیز اش برابر تیم نفت مسجد سلیمان به رجحان 2-1 رسید. فکری در آن بازی نشان داد علاقه دارد از سیستم 2-5-3 استفاده کند. فکری در بازی برابر نفت مسجد سلیمان از محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی و شاهین طاهرخانی به عنوان سه مدافع مرکزی استفاده کرد میلاد زکی پور و احمدی موسوی به عنوان هافبک های کناری (پیستون) به بازی گرفت و مسعود ریگی، داریوش شجاعیان و فرشید باقری سه هافبک مرکزی استقلال بودند.

حالا فکری در دومین بازی تدارکاتی بازهم با آرایش 2-5-3 تیم خود را وارد زمین نموده است. مرادمند، یزدانی و عارف غلامی در نقش سه دفاع مرکزی، وریا غفوری و میلاد زکی پور در نقش پیستون و ریگی، شجاعیان و آرش رضاوند در نقش سه هافبک میانی به کار گرفته شده اند.

استقلال سال گذشته تحت راهنمایی آندره آ استراماچونی با سیستم 2-5-3 نمایش چشم نوازی داشت حتی در برهه ای صدر نشین لیگ برتر شد حالا به نظر می رسد فکری کوشش می نماید با سیستم 2-5-3 بازهم استقلال را به روزهای اوج بازگرداند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1007

به "فکری به دنبال کامیابی استقلال با سیستم 2-5-3 استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری به دنبال کامیابی استقلال با سیستم 2-5-3 استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید