فرهاد مجیدی: مسببان حذف استقلال و پرسپولیس باید محاکمه شوند، استقلال باید شخصیتی که از دست داده را به دست بیاورد

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مسببان حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باید محاکمه شوند، گفت: نبود این دو باشگاه در آسیا فاجعه است.

فرهاد مجیدی: مسببان حذف استقلال و پرسپولیس باید محاکمه شوند، استقلال باید شخصیتی که از دست داده را به دست بیاورد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با فولاد که بعدازظهر امروز برگزار گردید، در جمع خبرنگاران گفت: با تیم بسیار خوبی بازی داریم. فولاد در بخش دفاعی تیم با نظمی است. از وقتی نکونام آمده است این کار را به خوبی انجام می دهند. از تک موقعیت هایشان بسیار خوب استفاده می نمایند. برای برد در بازی فردا باید خیلی باهوش باشیم. باید بازی را مدیریت کنیم چون با تیم بسیار خوبی ملاقات داریم.

وی در مورد شکست ناپذیری استقلال در این فصل، تاکید نمود: ابتدای فصل به بازیکنانم گفتم که استقلال باید شخصیتی که در این چند سال کمتر شده بود را به دست بیاورد. با این نباختن ها می توانیم آن شخصیت را به استقلال برگردانیم. امیدوارم این فرایند را در ادامه فصل حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره شرایط مصدومان این تیم گفت: متاسفانه وریا غفوری به بازی فردا نمی رسد ولی فکر می کنم از بازی بعد از او استفاده کنیم. سرماخوردگی کوین یامگا هم شدید نبود و امروز در تمرین حضور پیدا می نماید. ارسلان هم مصدومیت جزئی دارد که باید امروز شرایطش را آنالیز کنیم.

فرهاد مجیدی در واکنش به خبر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به علت شرایط این دو باشگاه، گفت: چه خبری می تواند برای استقلال و پرسپولیس بدتر از این باشد؟ لیگ قهرمانان باید افتخار کند این دو تیم در آن شرکت می نمایند. جالب است که هیچ صحبتی درباره مسببان این مسئله نمی گردد. سال گذشته مصاحبه کردم و گفتم مدیران استقلال 10 سال این تیم را عقب انداختند. برخی از رسانه ها گفتند مجیدی دنبال بهانه است. این هم حاصل مدیریت برخی از آقایان است.

سرمربی استقلال توضیح داد: مسببان این امر باید محاکمه شوند. محاکمه که نمی شوند هیچ؛ مسئولیت بالاتری هم می گیرند. این فاجعه است که استقلال و پرسپولیس در آسیا شرکت ننمایند. برای من قابل هضم نیست. امیدوارم معجزه ای رخ بدهد و ما بتوانیم دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1672

به "فرهاد مجیدی: مسببان حذف استقلال و پرسپولیس باید محاکمه شوند، استقلال باید شخصیتی که از دست داده را به دست بیاورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: مسببان حذف استقلال و پرسپولیس باید محاکمه شوند، استقلال باید شخصیتی که از دست داده را به دست بیاورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید