فجرسپاسی در ایستگاه نهم لیگ برتر به اراک رسید

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که تا انتها هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با 2 پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست و مجموع 9 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است در هفته نهم کار بسیار سختی در پیش دارد و می بایست در زمین اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر رود.

فجرسپاسی در ایستگاه نهم لیگ برتر به اراک رسید

تیم آلومینیوم که با راهنمایی رسول خطیبی این روزها در اوج آمادگی واقع شده است و یکی از تیم های مدعی این دوره از مسابقات است، با 4 برد و 4 تساوی و بدون باخت و مجموع 16 امتیاز و تنها به علت گل زده کمتر نسبت به گل گهر و سپاهان در مکان سوم جدول قرار گرفته است.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص این ملاقات بیان داشت: تیم آلومینیوم با شایستگی و کیفیت بالا و کادر فنی خوب و کاربلد تا الان توانسته در جایگاه خوبی از جدول لیگ قرار بگیرد و ما هم تا به امروز با تیم های خیلی خوبی بازی داشتیم و بازیکنان ما تمام کوشش خود را کردند تا نام شهید سپاسی ماندگار باشد و چه از نظر فنی و چه اخلاقی تیم ما اصول را رعایت نموده و اکنون از فجر با عنوان یک تیم باکیفیت و بااخلاق در کشور یاد می گردد.

علی اصغر کلانتری اضافه کرد: با تیم خوب آلومینیوم و در زمین صاف و هموار اراک سعی داریم برترین بازی خود را برگزار کنیم و یک مصاف قابل قبول و تماشاگر پسند و روی زمین را انجام دهیم و از نظر اخلاقی هم ایده آل باشیم.

تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 15 روز آدینه به مصاف آلومینیوم می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1654

به "فجرسپاسی در ایستگاه نهم لیگ برتر به اراک رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجرسپاسی در ایستگاه نهم لیگ برتر به اراک رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید