ضوابط جذب کارگزار تجاری سازی صنایع دستی اعلام شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز برای توسعه بیشتر خانه های خلاق با مرکزیت خانه خلاق بهزاد اعلام فراخوان کرد.

ضوابط جذب کارگزار تجاری سازی صنایع دستی اعلام شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه بیشتر خانه های خلاق، تفاهم نامه ای با وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منعقد کرد. با توجه به این تفاهم نامه، این ستاد به منظور ایجاد خانه های خلاق (با مرکزیت خانه خلاق بهزاد) اعلام فراخوان کرد.

شرکت های دارای تجربه می توانند طرح های خود را در زمینه تجاری سازی حوزه صنایع دستی ارائه دهند.

صنایع خلاق یکی از بستر های رو به رشد و اشتغال زا در زیست بوم مبتنی بر فناوری های نرم کشور هستند. این حوزه پتانسیل جذب جوانان خوش فکر و خلاق بسیاری را دارد. با توجه به اهمیت فناوری های نرم و فرهنگی در نقشه جامع علمی کشور، در این راستا تفاهم نامه ای برای شکوفا کردن هر چه بیشتر صنایع خلاق با موضوع خانه های خلاق میان ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و مزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منعقد شد.

شرکت های دارای تجربه و دانش در زمینه خدمات تجاری سازی حوزه صنایع دستی می توانند در صورت تمایل به همکاری، درخواست خود را به همراه رزومه، به نشانی [email protected] ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61063302-021 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 331

به "ضوابط جذب کارگزار تجاری سازی صنایع دستی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضوابط جذب کارگزار تجاری سازی صنایع دستی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید