سلطانی فر: وزارت ورزش مکلف به واگذاری استقلال و پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ علیکایی، وزیر ورزش گفت: مطابق قانون بودجه سال 98 وزارت ورزش و جوانان مکلف به واگذاری 2 باشگاه است

سلطانی فر: وزارت ورزش مکلف به واگذاری استقلال و پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از وزارت ورزش و جوانان دویست و هجدهمین جلسه شورای معاونان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه تقی زاده معاون امور استان ها، مجلس و حقوقی گزارشی از نشست های چگونگی روند واگذاری شرکت های فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال ارائه کرد.

سلطانی فر با تشکر از نظم و پیگیری جلسات مشترک و هفتگی مدیران وزارت ورزش و جوانان و سازمان های بورس و خصوصی سازی با مدیران عامل استقلال و پرسپولیس گفت: برنامه ما و دولت تسریع در روند واگذاری استقلال و پرسپولیس است.

او گفت: مطابق قانون بودجه سال 98 وزارت ورزش و جوانان مکلف به واگذاری 2 باشگاه است و از مدیران عامل و هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس انتظار دارم نسبت به موضوع خصوصی سازی و پیگیری موارد مد نظر مسئولان 2 سازمان بورس و خصوصی سازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم ما و هم مدیران سازمان بورس و فرابورس و سازمان خصوصی سازی بر تسریع در روند خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس تاکید داریم و تهیه مقدمات لازم برای سرعت دریافت فرایند خصوصی سازی، ماموریت اصلی مدیر عامل و هیات مدیره این 2 باشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 192

به "سلطانی فر: وزارت ورزش مکلف به واگذاری استقلال و پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: وزارت ورزش مکلف به واگذاری استقلال و پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید