سرمربی الشحانیه: به خاطر سلامتی مردم تسلیم هر تصمیمی هستیم

به گزارش وبلاگ علیکایی، سرمربی اسپانیایی الشحانیه قطر که تیمش با خطر سقوط روبرو است اظهار داشت تسلیم هر تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور برای فصل جاری لیگ ستارگان خواهد بود.

سرمربی الشحانیه: به خاطر سلامتی مردم تسلیم هر تصمیمی هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، ژوزه مورسیا، سرمربی یاران رامین رضاییان گفت: تمرینات تیم الشحانیه طبق دستورالعمل های توصیه شده از سوی وزارت بهداشت قطر انجام می گردد و تغییرات بعدی پس از ماه رمضان ایجاد خواهد شد. ما همچنان روی حفظ آمادگی بدنی بازیکنان در خانه و زمین تمرینی به صورت گروه های جداگانه کار می کنیم.

وی درباره سرنوشت دیدارهای به جامانده لیگ ستارگان قطر که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده، گفت: منتظر سرنوشت این رقابت ها هستیم و از هر تصمیم مسئولان لیگ ستارگان قطر حمایت خواهیم کرد. سلامتی مردم مهمترین چیز است و فوتبال در زمان مناسبی با از بین رفتن ویروس کرونا قابل بازگشت خواهد بود. ما در یک مجموعه کار می کنیم و خانواده فوتبال برای عبور از این بحران متحد هستند.

تیم الشحانیه قعرنشین جدول رده بندی 12 تیمی لیگ ستارگان قطر است، اما شانس بقا در این رقابت ها را در صورت برگزاری 4 بازی به جامانده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 715

به "سرمربی الشحانیه: به خاطر سلامتی مردم تسلیم هر تصمیمی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الشحانیه: به خاطر سلامتی مردم تسلیم هر تصمیمی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید