ساکنان شمال شرق سوریه علیه حضور ترکیه و مزدورانش تظاهرات کردند

به گزارش وبلاگ علیکایی، چند شهر استان های الحسکه و الرقه سوریه امروز شاهد برپایی تجمع اعتراضی علیه حضور نظامیان ترکیه و مزدوران تروریست آن بود.

ساکنان شمال شرق سوریه علیه حضور ترکیه و مزدورانش تظاهرات کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مردم شهرهای راس العین، تل أبیض و سلوک در استان های الحسکه و الرقه علیه حضور نظامیان ترکیه و مزدوران تروریست آن و رفتارهای آنها در به آتش کشیدن محصولات کشاورزی یا غصب املاک و دارایی تظاهرات کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) به نقل از منابع محلی گزارش داد: ده ها نفر از اهالی شهر راس العین در شمال غرب استان الحسکه، تل أبیض و سلوک در شمال استان الرقه امروز علیه نظامیان ترکیه و تروریست های مرتبط با آنها تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات رفتارهای خصمانه اشغالگران ترکیه و مزدورانش علیه اهالی و بریدن نان آنها با به آتش کشیدن محصولات کشاورزی از جمله جو و گندم در مزارع این مناطق، مصادره اموال و خانه های آنها، تحمیل استفاده از لیره ترکیه، گران کردن نان و مایحتاج مردم برای وادار کردن آنها به ترک خانه هایشان و آواره ساختن آنها را محکوم کردند.

این اعتراضات شامل تعطیلی مغازه ها در محکومیت رفتارهای ترکیه و مخالفت با تحمیل واحد پول ترکیه بر آنها بوده است.

شهرهای مختلف از منطقه الجزیره سوریه این روزها شاهد تظاهرات در مخالفت با حضور نظامیان ترکیه و آمریکا بوده است. اهالی روستای فارس کبیر در القحطانیه در استان الحسکه هم دیروز مانع ورود کاروان نظامیان آمریکایی به روستای خود شدند و با پرتاب سنگ آنها را بدرقه کردند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 812

به "ساکنان شمال شرق سوریه علیه حضور ترکیه و مزدورانش تظاهرات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکنان شمال شرق سوریه علیه حضور ترکیه و مزدورانش تظاهرات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید