ساخت فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی شروع می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی از شروع ساخت فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس استان و به بهره برداری رسیدن آن تا دهه مبارکه فجر امسال اطلاع داد.

ساخت فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی شروع می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد علی شجاعی، در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه کتابخانه، گالری، آمفی تئاتر و... از فازهای باقی مانده باغ موزه دفاع مقدس است، ادامه داد: در فاز دوم اولویت تکمیل محوطه بر اساس طراحی تیپ باغ موزه های دفاع مقدس با آرایش ادوات جنگی است و تا حداکثر دو هفته آینده فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس تعریف خواهد شد.

وی اظهار کرد: کوشش ما این است که در دهه مبارک فجر امسال یکی از فازهای دیگر این پروژه را افتتاح کنیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه در نظر داریم مدت زمان هشت ماهه ای را برای به بهره برداری رسیدن فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس در استان تعریف کنیم، توضیح داد: در فاز دوم نیز مانند فاز اول از ترکیب اعتبارات ملی و استانی استفاده خواهد شد و در اولین وهله اولویت تکمیل محوطه است تا بازدیدنمایندگان بتوانند از این فضا به خوبی استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1396

به "ساخت فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فاز دوم باغ موزه دفاع مقدس خراسان شمالی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید