راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری منتشر شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری توسط جعفر باپیری، مهرداد خطیبی و مهدی صفدرزاده ترجمه شده است. این کتاب سال جاری برای اولین بار با قیمت 37 هزار تومان توسط انتشارات مهکامه وارد بازار شد.

راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری منتشر شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت روز تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این کتاب فصل مشترک رشته های گردشگری، بازاریابی، اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات است از این رو درک مطالب ان برای افراد غیرمتخصص قدری سخت است و احتیاج به مطالعه منابع جانبی را گریز ناپذیر می نماید.

این کتاب دارای 22 فصل است که ارتباطی منطقی و منسجم با یکدیگر دارند و خواننده در گذر از فصل های مختلف کتاب این ارتباط و انسجام را حس می نماید. کتاب برای مقصدهای گردشگری نگاشته شده است با این حال بیشتر رهنمودهای آن قابل استفاده برای سایر بخش ها و کسب و کارهای گردشگری نیز هست.

باپیری درباره ترجمه کتاب نوشته است: ترجمه این کتاب راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی برای مقصدهای گردشگری است با این حال با مطالعه کتاب به این نتیجه رسیدیم که بیشتر فصل ها و بخش های کتابب برای سایر سازمانهای و شرکت ها نیز مفید است از این رو برای جلب افرادی که ممکن است در نگاه اول و با خواندن عنوان کتاب آن را به خود مربوط ندانند عنوان متن ترجمه را اندکی تغییر دادیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 410

به "راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع بازاریابی الکترونیکی در گردشگری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید