دوچرخه های نارنجی دوباره به تهران برگشتند ، تعرفه های سرویس دهی بیدود تغییر می نماید؟

به گزارش وبلاگ علیکایی، دوچرخه های بیدود که بیش از یک ماه دیگر اثری در شهر تهران نداشتند، امروز همزمان با سه شنبه های بی دود به تهران بازگشتند و فعالیت خود را در 27 ایستگاه منطقه 2 پایتخت آغاز کردند.

دوچرخه های نارنجی دوباره به تهران برگشتند ، تعرفه های سرویس دهی بیدود تغییر می نماید؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دوچرخه های بیدود تعدادی ایستگاه در بخش های مختلف شهر تهران داشت و همواره تعدادی دوچرخه نارنجی در ایستگاه ها موجود بود و شهروندان می توانستند در صورت ثبت نام از آنها استفاده نمایند. اما دیگر مدتی از آنها خبری نبود. گفته می شد شرکت بیدود به دلیل مسائل اقتصادی قادر به ادامه اجرای این طرح نیست.

شرکت پاک چرخ ایرانیان در سال 1396 به عنوان اولین و تنها مجری انحصاری دوچرخه های اشتراکی هوشمند با نام تجاری بیدود با آنالیز نیازهای جامعه و با رویکرد حرکت به سمت شهری هوشمند فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل پاک با هدف کاهش آلودگی هوا، یاری به محیط زیست، افزایش سلامت شهروندی و کاهش ترافیک در تهران شروع کرد و فاز اول فعالیت این دوچرخه های اشتراکی به گفته شهردار منطقه 2 تهران با 10 ایستگاه در محله سعادت آباد شروع شد.

چندی پیش مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کوشش شهرداری و مسئولان شرکت بیدود برای یافتن راه حلی برای رفع مسائل این دوچرخه های اشتراکی اطلاع داد و اظهار کرد که شرکت بیدود اعلام نموده که دچار مشکل اقتصادی شده است. البته یوسف حجت، رئیس سازمان ترافیک شهرداری تهران نهم دی ماه از احتمال بازگشت دوباره بیدود به سطح تهران از 10 دی اطلاع داد.

امروز خبر بازگشت بیدود به تهران در عمل محقق شد. این بازگشت از منطقه 2 تهران صورت گرفت و رسول کشت پور شهردار منطقه 2 تهران همزمان با اولین روز از شروع به کار دوباره دوچرخه های اشتراکی بیدود، گفت: مدیریت شهری کوشش کرد تا بخشی از مسائل اقتصادی این پویش رفع گردد و ما به عنوان منطقه شروع این طرح، صبح امروز شروع به کار مجدد آن را در منطقه 2 اعلام کردیم.

کشت پور با اشاره به تعداد 27 ایستگاه دوچرخه اشتراکی بیدود در منطقه 2 تهران، گفت: امروز از مجموع 4 هزار سفری که با دوچرخه های اشتراکی بیدود در پایتخت انجام می گردد، سهم منطقه 2 تهران یک هزار و 100 سفر است.

وی درخصوص احتمال تغییر در تعرفه های سرویس دهی بیدود به شهروندان گفت: تعرفه خدمت رسانی دوچرخه های اشتراکی بیدود بدون تغییر و با همان تعرفه قدیم انجام می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دوچرخه های بیدود تعدادی ایستگاه در بخش های مختلف شهر تهران داشت و همواره تعدادی دوچرخه نارنجی در ایستگاه ها موجود بود و شهروندان می توانستند در صورت ثبت نام از آنها استفاده نمایند. اما دیگر مدتی از آنها خبری نبود. گفته می شد شرکت بیدود به دلیل مسائل اقتصادی قادر به ادامه اجرای این طرح نیست.

شرکت پاک چرخ ایرانیان در سال 1396 به عنوان اولین و تنها مجری انحصاری دوچرخه های اشتراکی هوشمند با نام تجاری بیدود با آنالیز نیازهای جامعه و با رویکرد حرکت به سمت شهری هوشمند فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل پاک با هدف کاهش آلودگی هوا، یاری به محیط زیست، افزایش سلامت شهروندی و کاهش ترافیک در تهران شروع کرد و فاز اول فعالیت این دوچرخه های اشتراکی به گفته شهردار منطقه 2 تهران با 10 ایستگاه در محله سعادت آباد شروع شد.

چندی پیش مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کوشش شهرداری و مسئولان شرکت بیدود برای یافتن راه حلی برای رفع مسائل این دوچرخه های اشتراکی اطلاع داد و اظهار کرد که شرکت بیدود اعلام نموده که دچار مشکل اقتصادی شده است. البته یوسف حجت، رئیس سازمان ترافیک شهرداری تهران نهم دی ماه از احتمال بازگشت دوباره بیدود به سطح تهران از 10 دی اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 385

به "دوچرخه های نارنجی دوباره به تهران برگشتند ، تعرفه های سرویس دهی بیدود تغییر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه های نارنجی دوباره به تهران برگشتند ، تعرفه های سرویس دهی بیدود تغییر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید