دلبری شیخ از استقلالی ها؛ خوب شد دربی عقب افتاد

به گزارش وبلاگ علیکایی، شیخ دیاباته در خصوص حضورش در تمرینات گفت: روز های اول مصدومیت کمی درد داشتم، اما آرام آرام شرایط بهتر شد. الان اوضاع خوب است و تمریناتم را به طور جدی دنبال می کنم. مصدومیتی که برای من به وجود آمد قدری من را عقب انداخت، اما در کوشش هستم تا هرچه زودتر به شرایط بازی برسم.

دلبری شیخ از استقلالی ها؛ خوب شد دربی عقب افتاد

دیاباته به شرایط مشابهی که فصل پیش برایش به وجود آمد نیز اشاره داشت: فصل قبل هم به دلیل مصدومیت، بازی هایی را از دست دادم، اما هر چه از لیگ گذشت شرایط بهتر شد. دوست دارم همان فرایند را در این فصل هم طی کنم.

شیخ درباره تکرار آقای گلی اش در لیگ بیستم گفت: بازی های زیادی تا خاتمه لیگ باقی مانده و ناامید نیستم. من فرایند گلزن های لیگ برتر را رصد می کنم و می دانم شرایط به چه شکلی است. امیدم را از دست نمی دهم. البته موفقیت تیمی برای من اهمیت بیشتری دارد، اما کوشش می کنم دوباره در صف گلزنان لیگ قرار بگیرم. برای این هدف خیلی انگیزه دارم.

شیخ در خصوص انگیزه اش گفت: حرفه ای هستم و بعد از بازگشت از مصدومیت سعی می کنم به گلزنی هایم برای استقلال ادامه دهم. هیچ چیزی برای من مثل شادی طرفداران استقلال شیرین نیست. برای خوشحالی طرفداران تیم محبوبم کوشش می کنم. لغو دربی به سود من شد تا تمرینات بیشتری برای رسیدن به فرم مسابقه انجام دهم. باید از مربیان تیمم هم یاد کنم که در روز های مصدومیت خیلی به من یاری کردند تا زودتر به شرایط بازی برسم.

شیخ در خاتمه گفت: در ایران احساس خوبی دارم. مردم با احساسی در ایران داریم که علاقه مند به فوتبال هستند. زندگی در ایران برای من لذت بخش است و کوشش می کنم با بازی های خوب استقلالی های ایران را شاد کنم. مطمئن باشید با انگیزه به ترکیب استقلال برمی گردم.

منبع:ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1123

به "دلبری شیخ از استقلالی ها؛ خوب شد دربی عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلبری شیخ از استقلالی ها؛ خوب شد دربی عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید