دستگیری پزشک قلابی در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ علیکایی، فرمانده انتظامی استان از دستگیری فرد کلاهبرداری اطلاع داد که با جعل عنوان پزشک معتمد یکی از نهادهای دولتی و اینکه نفوذ زیادی در دستگاه های مختلف دارد، از چند پزشک در استان های مختلف کشور مبلغ زیادی اخاذی و آن ها را مورد اغفال قرار داده بود.

دستگیری پزشک قلابی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ سردار علی اکبر جاویدان گفت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر فعالیت یک کلاهبردار حرفه ای که در استان های مختلف کشور از چند پزشک اخاذی نموده و آنها مورد اغفال قرار داده است، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده ماموران کلانتری 16 سعدی کرمانشاه برای دستگیری فرد کلاهبردار شروع و توانستند مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تا به امروز 12 نفر از پزشک قلابی شکایت نموده اند، اضافه کرد: این فرد با جلب اعتماد طعمه های خود ضمن اغفال آنها، حدود 10 میلیارد ریال اخاذی نموده بود.

سردار جاویدان یادآوری کرد: این کلاهبردار حرفه ای در مرحله آخر قصد داشت خو

درو مزدا 3 و مبلغ 700 میلیون ریال متعلق به یکی از طعمه هایش را تصاحب کند که با حضور به موقع پلیس ناکام ماند.

وی همچنین با اشاره به انتشار تصویر فرد کلاهبردار با مجوز دستگاه قضائی، از افرادی که مورد سوء استفاده این فرد قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت به کلانتری 16 سعدی و یا پلیس آگاهی استان واقع در خیابات لشکر مراجعه نمایند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در سرانجام به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با چنین افرادی حتما سوابق وی را آنالیز و از اعتماد بی مورد به آنها خودداری نمایند.

همچنین با حکم مقام قضائی چهره بدون پوشش یک کلاهبردار که با جعل عنوان پزشک از چند نفر از پزشکان استان های مختلف اخاذی نموده و آنها را مورد اغفال قرار داده بود، برای شناسایی منتشر شد.

این کلاهبردار حرفه ای پس از جلب اعتماد شاکیان خود که جزو جامعه پزشکی استان های مختلف کشور بودند، حدود 10 میلیارد ریال از آنها اخاذی و سپس مورد اغفال قرار داده است.

چهره بدون پوشش این کلاهبردار حرفه ای که توسط پلیس دستگیر شده با حکم دستگاه قضائی برای شناسایی منتشر می گردد.

افرادی که مورد اغفال این کلاهبردار قرار گرفته اند می توانند برای اعلام شکایت به کلانتری 16 سعدی و یا پلیس آگاهی واقع در خیابان لشکر کرمانشاه مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1329

به "دستگیری پزشک قلابی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری پزشک قلابی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید