دربی اصفهان خیلی مهم است، برد خوبی مقابل پارس جم کسب کردیم

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان دوشنبه شب در نشست خبری سرانجام دیدار پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان گفت: در همه مسابقات سعی می کنیم که بازی جوانمردانه را رعایت کنیم و امروز برای کمالوند سوءتفاهم پیش آمد. به بازی جوانمردانه اعتقاد داریم و از همه بازیکنان انتظار داریم که رعایت نمایند.

دربی اصفهان خیلی مهم است، برد خوبی مقابل پارس جم کسب کردیم

وی افزود: اگر بازیکن ما در این مسابقه بعد از مصدومیت بازیکن توپ را گل نموده بود، توپ را برمی داشتیم و وارد دروازه خودمان می کردیم تا بازی جوانمردانه را رعایت نموده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه اعتقاد ندارم پارس جم با تیم دوم خود وارد مسابقه شده است، افزود: این تیم از همه بازیکنان خود بهره می گیرد و این بازیکنان بسیار خوب بودند. پارس جم به انرژی تیم خود برای بازی مقابل تراکتور افزود.

وی با بیان اینکه همه بازیکنان را باید استفاده کنیم، ادامه داد: یک هدف گذاری اولیه نموده بودیم این مسابقه را که باید از فاصله عبور کنیم. این برد برای ما خیلی مهم تا در چرخه جام حذفی بمانیم.

منصوریان با بیان اینکه دربی اصفهان برای ما خیلی مهم است، افزود: سپاهان تیم بسیار خوبی است و این بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در اصفهان هم نگاه ویژه ای به این مسابقه وجود دارد.

وی بیان نمود: امیدوارم برای فصل آینده که به جم سفر می کنیم، اینجا هتل هم باشد تا از حضور در جم بیشتر لذت ببریم. میزبانی فوق العاده خوب بود. خدا را شاکریم که به خاطر فوتبال، هموطنان مان را در چهارگوشه کشور ببینیم.

این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 116

به "دربی اصفهان خیلی مهم است، برد خوبی مقابل پارس جم کسب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی اصفهان خیلی مهم است، برد خوبی مقابل پارس جم کسب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید