خبرنگاران کارکنان ثبت اسناد یزد چهار دستگاه تجهیزات پزشکی اهدا کردند

به گزارش وبلاگ علیکایی، یزد- خبرنگاران - مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد گفت: با همکاری کارکنان و همراهی کانون سردفتران، دفتریاران و جامعه سردفتران ازدواج و طلاق استان ، چهار دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش 130 میلیون ریال خریداری و به بیمارستان شهدای کارگر اهدا شد.

خبرنگاران کارکنان ثبت اسناد یزد چهار دستگاه تجهیزات پزشکی اهدا کردند

علی کریمی روز یکشنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: تجهیزات خریداری شده شامل یک دستگاه یاری تنفسی (دستگاه سی پپ همراه با ماسک سیلیکونی) ، 2 ماسک یدکی سیلیکونی و یک دستگاه ترمومتر دو کاره (تب سنج لیزری) است .

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا برای جمع آوری یاری به کادر درمانی و مراکز پزشکی، پویش یاران مهر و درمان ثبت اسناد یزد راه اندازی شد که بر حسب ضرورت وظایف خود را در راستای خدمت به جامعه پزشکی انجام می دهد.

این مسوول با قدردانی از مجموعه زیرپوشش به خاطر همراهی در این پویش اظهار کرد: همکاری آحاد مردم و کارمندان در کنار خیران، نقش مهمی در تامین نیازها و پیشگیری و مقابله با کرونا دارد و باید حمایت ها ادامه یابد .

کریمی همچنین توجه همه مردم به رعایت نکات بهداشتی در اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند و قدردانی از فعالان مبارزه با ویروس کرونا به ویژه مدافعان سلامت را وظیفه انسانی و دینی ذکرد کرد .

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا اواسط دی ماه (دسامبر 2019) در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت آن کشور در 30 دسامبر سال 2019 (نهم دی) به صورت رسمی شیوع این ویروس را خاطرنشان کرد و شناسایی نخستین مورد آن در ایران 29 بهمن ماه 1398 در قم رسانه ای شد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز(شنبه) خاطرنشان کرد: تا به امروز 70 هزار و 29 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت 125 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان به چهار هزار و 357 نفر رسید.

کیانوش جهانپور بیان نمود: از دیروز تا ظهر 23 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و 837 بیمار جدید در کشور شناسایی شدند.

وی ادامه داد: فرایند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفت که تا کنون 41 هزار و 947 بیمار،از بیمارستان ترخیص شدند و سه هزار و 987 نفر هم در شرایط شدید بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی با بیان اینکه تا کنون 251 هزار و 703 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شد از مردم خواست که از تردد و سفرهای غیرضروری شهری و بین شهری پرهیز نمایند و صنوف هم باید برای بازگشت به چرخه مالی در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 657

به "خبرنگاران کارکنان ثبت اسناد یزد چهار دستگاه تجهیزات پزشکی اهدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارکنان ثبت اسناد یزد چهار دستگاه تجهیزات پزشکی اهدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید