خبرنگاران چهار هزار و 614 گلستانی برای انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ علیکایی، گرگان - خبرنگاران - دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت که تا خاتمه ششمین روز ثبت نام حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای گلستان، چهار هزار و 614 نفر از جمله 273 زن نام نویسی کردند.

خبرنگاران چهار هزار و 614 گلستانی برای انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کردند

سیدمحسن کاظمی شامگاه شنبه در گزارشی گفت: امروز و در ششمین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در استان گلستان هزار و 405 نفر ثبت نام خود را نهایی کردند که از این تعداد 85 نفر زن بودند.

وی اضافه کرد: هزار و 204 نفر از ثبت نام کنندگان امروز با مراجعه به بخشداری، 52 نفر به وسیله کامپیوتر شخصی، 129 نفر به وسیله دفاتر پیشخوان و 20 نفر به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه نام نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با توجه به فرایند صعودی شیوع ویروس کرونا در استان به داوطلبان توصیه کرد ثبت نام خود را بصورت غیر حضوری انجام دهند.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و 868 هزار و 819 نفر جمعیت دارد که در انتخابات گذشته میزان مشارکت آنها 58 درصد بود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 28 خردادماه سال جاری برگزار می گردد

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1309

به "خبرنگاران چهار هزار و 614 گلستانی برای انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار هزار و 614 گلستانی برای انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید