خبرنگاران نقاهتگاه بهارستان دوباره به روی بیماران کرونایی بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، تهران- خبرنگاران- سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان گفت: آمار ابتلا به ویروس کرونا به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در حال افزایش است به همین دلیل برای خدمات دهی به شهروندان ناگزیر شدیم دوباره نقاهتگاه این شهرستان را بازگشایی کنیم.

خبرنگاران نقاهتگاه بهارستان دوباره به روی بیماران کرونایی بازگشایی شد

به گزارش خبرنگاران سید محمد مختاری روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرنا شهرستان بهارستان گفت: شهرداری گلستان باید آمادگی لازم برای تبدیل مجموعه کنار نقاهتگاه فعلی را برای راه اندازی نقاهتگاه دیگر داشته باشد.

وی ادامه داد: تمامی مسئولان ادارات باید کمک حال مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس بیمارستان شهرستان بهارستان باشند.

مختاری همچنین بیان کرد: در چند روز اخیر بحث برخورد با صنوف پر خطر در دستور کار قرار گرفته و تا به امروز بیش از 120 قهوه خانه پلمب شده و پلمب دیگر قهوه خانه ها و قلیان سراها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مختاری همچنین بر تبلیغات محیطی در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ارائه نکردن خدمات به ارباب رجوع های بدون ماسک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگاران، در پی افزایش شدت بیماری کرونا، براساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا استان و استانداری از روز شنبه 12 مهرماه جاری استفاده از ماسک از درب منازل اجباری و نظارت ها بر فعالیت اصناف و پاساژها تشدید شد.

همچنین مقرر شده رستوران ها با ظرفیت کمتری فعالیت کنند ولی تالارها که تجمع دارند و فاصله گذاری اجتماعی در آنها به درستی رعایت نمی شود تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

شهرستان بهارستان با 700 هزار نفر جمعیت و در مساحتی بالغ بر 65 کیلومتر مربع در غرب استان تهران واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 974

به "خبرنگاران نقاهتگاه بهارستان دوباره به روی بیماران کرونایی بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نقاهتگاه بهارستان دوباره به روی بیماران کرونایی بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید