خبرنگاران مردم آذربایجان غربی 2هزار و 550 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند

به گزارش وبلاگ علیکایی، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال مردم خیّر و نیکوکار استان، 2 هزار و 550 میلیارد ریال به نیازمندان در قالب های مختلف کمک کرده اند که رقم بی سابقه ای به شمار می رود.

خبرنگاران مردم آذربایجان غربی 2هزار و 550 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند

عزیز سهندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این میزان 84 درصد بیشتر از میزان مشارکت مردم طی مدت مشابه سال گذشته بوده است.

وی اضافه نمود: در مدت مشابه سال گذشته میزان یاری مردمی به نیازمندان در آذربایجان غربی حدود هزار و 400 میلیارد ریال بود که سال جاری هزار و 150 میلیارد ریال بیشتر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: جشن عاطفه ها، اکرام ایتام، زکات، صدقه، یاری به نیازمندان در قالب های معیشتی و همچنین یاری های موردی از جمله موارد یاری شهروندان به نیازمندان در سال جاری بوده است.

سهندی از برگزاری مجازی جشن نیکوکاری سال جاری با توجه به شیوع کرونا خبر داد و اظهار کرد: شعار سال جاری این جشن، زندگی خالی نیست مهربانی هست ایمان هست در نظر گرفته شده و از دیروز آغاز شده است.

وی اظهار داشت: 300 پایگاه نیکوکاری و 260 مرکز نیکوکاری مردمی برای اجرای هرچه بهتر جشن نیکوکاری طی سال جاری در آذربایجان غربی فعال است.

وی گفت: پیش بینی می شود میزان مشارکت مردم خیّر و نیکوکار استان در جشن سال جاری به بیش از 180 میلیارد ریال برسد.

به گزارش خبرنگاران، جشن نیکوکاری طی حدود 40 سال گذشته در کشور اجرایی شده و همواره در نیمه دوم اسفند، برای یاری به نیازمندان، هدایای شهروندان از این طریق جمع آوری می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1237

به "خبرنگاران مردم آذربایجان غربی 2هزار و 550 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم آذربایجان غربی 2هزار و 550 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید